Kardex Remstar představuje nový koncept vzdálené softwarové podpory, díky které je možné monitorovat automatizovaná zařízeni Kardex prostřednictvím portálu a vykonávat servisní zásahy rychle, přímo a efektivně. Obsluha zařízení si může vyžádat pomoc přímo z panelu zařízeni, systém vzdálené asistence již sám odešle všechny potřebné informace a obsluha obdrží okamžitou podporu. Zařízeni samo také vyšle automaticky zprávu, pokud se zastaví nebo se vyskytne chyba, což je zárukou krátké reakční doby a efektivity servisních procesů. V případě nezbytného servisního zásahu na místě, pak technik přichází do firmy již optimálně připravený na servisní zásah. Systém vzdálené analýzy, který je součástí aplikace, přináší efektivnější využití zařízení Kardex díky aplikaci procesu optimalizace a včasné detekce možných poruch zařízení.
Kardex přestaví na letošním Strojírenském veletrhu v Brně vylepšenou verzi nové cloud-based Remote Support platformy, která je zaměřená na kontinuální monitoring a vzdálený servis automatizovaných skladových systémů. Toto řešení zaměřené na zvyšování efek
projít na článekZákaznický servis v češtině: tel: +420 228 882 251 - zpoplatněný jako hovor na pevnou linku v ČR 14-22 hod Zákaznický servis pro Slovensko: tel: +421 233 056 269 - zpoplatněný jako hovor na pevnou linku v SR 14-22 hod Přes zákaznický servis můžete řešit
projít na článekPro formování, servis a diagnostiku baterií elektrokol používáme Battery analyser BA 600.
projít na článekProč pořídit elektrokolo u Velofiala? - - - - Na splátky bez navýšení? - - - - Předprodejní servis - - - - Doprava zdarma - - - - Pozáruční servis a další...
projít na článekPopis činnosti: proaktivní vyhledávání nových obchodních partnerů /tuzemských i zahraničních/zastřešení prvních etap nových projektů /podíl na plánování a koordinaci dílčích úkolů/spolupráce s oddělením výroby a kvality při tvorbě obchodních a technick
projít na článek