Když kampaně neprodávají, ale jen inspirují

Na začátku nového roku jsem se rozhodl zabrousit do témat, o kterých jsem chtěl psát ještě loni, ale už na ně nezbyl čas. Jedna oblast, která mi totiž vrtá hlavou, je reklama, která inspiruje, ale neprodává. A jak to přesně myslím? To se dozvíte na následujících řádcích.

projít na článek

Atraktivní kampaně po celý rok

Připravil jsem pro vás další nášup užitečných nápadů z online marketingu. Tentokrát jsem vypíchnul několik zajímavých témat, na které můžete připravit efektivní kampaně. Věřím, že vás moje tipy minimálně dobře inspirují a podpoří vaše originální myšlenky.

projít na článek

Žhavá novinka z Google Ads: Performance Max

Přestože jsem byl dříve ke kampaním se strojovým učením spíše zdrženlivý, v posledním roce začínám měnit názor. V Google Ads je totiž po delší době zajímavá novinka, která se jmenuje Performance Max, což znamená maximálně výkonné kampaně. Algoritmus Googl

projít na článek

Studenti z USA se inspirují českým školstvím

Praha, 22. května 2024 – MŠMT dnes navštívila skupina 20 amerických studentů, kteří v rámci programu „International Perspectives on Education“ čerpají zkušenosti ze vzdělávacích systémů po celém světě. Na ministerstvu školství s nimi diskutoval náměstek m

projít na článek

ARAKO se medializuje v kampani PERSPEKTIVA

Ke konci roku jsme se mediálně prezentovali v 8. ročníku kampaně PERSPEKTIVA, která se cíleně zaměřuje na podporu odborného vzdělávání na Opavsku. Do kampaně se tradičně zapojují všechny střední školy z Opavy a blízkého okolí i firmy a společnosti všech z

projít na článek

Jak vyzrát na drahé online kampaně

Prodáváte produkt, který je nejlepší inzerovat na vybraných tematických portálech?

projít na článek