Pořídit si auto není dnes vůbec problém. Nabídky jsou neskutečně široké. Spektrum značek, modelů, typů, vyznat se ve všem není vůbec jednoduché. Ceny vozů jsou od ojetin za pár desítek tisíc až po milionové sumy. Každý si vlastně může vybrat to, co se mu líbí a co mu jeho finanční možnosti dovolí. Řada z nás se však z úsporných důvodů uchyluje ke koupi ojetiny s tím, že na nové nemá a svou roli hraje také fakt, že nové auto rychle ztrácí na ceně. Když si navíc auto koupíme na splátky, než jej doplatíme, má cenu několikanásobně nižší. Jenže Jsou zde také rizika koupě ojetých vozů, přetočené tachometry, skryté vady, nespolehlivost motoru a tak dále. Vybrat auto je někdy velmi složité a nemáte-li k dispozici zkušeného automechanika, který se vyzná a spoustu věcí pozná, může se ojetina ve své výsledné ceně vyšplhat až k hodnotě nového auta. Řešení téměř pro každého Možností, kterou poslední roky nabízí řada automobilek jak tuzemských, tak zahraničních, je operativní leasing. Spousta z nás zná operativní leasing jako možnost pořízení auta pro podnikatele. Netýká se to však jen firem a živnostníků. Auto si tímto způsobem můžeme pořídit i my, řadoví občané. Jak to funguje? Je to velmi jednoduché. Na webových stránkách automobilky si můžeme udělat představu, na kolik by nás tato forma pořízení auta vyšla. Přehledné tabulky modelů a parametrů nám prozradí, zda je to pro nás lákavé či nikoliv. Obecně se jedná o to, že si například od Škodovky pořídíme úplně novou Fabii, ale nebudeme ji vlastnit, nýbrž se bude jednat o jakousi formu pronájmu. Budeme platit měsíční částku, která zahrne jak pronájem auta, tak zákonné, ale i havarijní pojištění a za příplatek třeba i garanční prohlídky nebo výměnu pneumatik. Auto si pronajmeme kupříkladu na dva roky a po uplynutí času si můžeme vybrat opět auto nové. V čem spočívá výhoda? Někdo může tvrdit, že auto není naše, ale na druhou stranu za zhruba šest tisíc měsíčně včetně pojištění máme úplně nové auto. Můžeme za tuto částku také splácet auto své, ale po dvou letech nebudeme mnohdy ve splátkách ani v polovině, zato vůz bude mít mnohem menší hodnotu. U operativního leasingu platíme za komfort nového vozu a servis, který nám automobilka nabízí, můžeme si vybrat dle svých finančních možností a po dvou letech zase vybrat nový model třeba s lepší výbavou. Obrovská svoboda, která nám v tomto otevírá nové možnosti je bezesporu velmi lákavá. Proto, kdo nebaží po vlastnictví, ale má rád přepych, měl by se podívat na nabídku jeho oblíbené značky. Článek Když nemáme na nové… se nejdříve objevil na Vesmont.
„Hledáme, ale v podstatě nevíme co a proč! Opravdový cíl ještě není v dohledu, nemáme ani spolehlivé orientování. Zkouší se, spekuluje naslepo. Jen někteří reagují jinak. Vzhledem k neplodnosti našeho vnějšího snažení přichází tušení: Co když bylo naš
projít na článekKaždý z nás má touhu vykročit ze stínu minulosti a začít budovat budoucnost novou a lepší. Nemáme rádi novoty, protože se jich bojíme. I ty nejmenší změny v nás vyvolávají obavy. Lpíme na tom, na co jsme zvyklí. Domníváme se totiž, že nejlepší jistota js
Bratři Ebenové zase do toho šlápli a vydali nové CD Čas holin, horký kandidát na dárek, který bychom si k Vánocům nejraději jaksi nadělili sami sobě Protože doma ještě nemáme rozbaleno, zde předávám odkaz na podrobnou recenzi jazzport.cz
Co chvíli nové vzory a také nové střihy. Vždy, když mají naši dodavatelé něco hezké skladem, hned to pro Vás objednáváme a vytváříme z toho nové kousky.
My lidé určitě neradi mrzneme. Většina z nás není žádnými polárníky a spíše, než bychom vyšli do mrazu zalezeme někam do teplého kouta u sebe doma. Kde sice teplo máme, ale nikoliv automaticky. Všude, kde chceme mít my lidé teplo, si musíme logicky topit.