Když máte den blbec Znáte to. Ráno telefonát od rodičů, že od Vás nutně potřebují pomoc. Celé dopoledne v kanceláři s kolegy, kteří nezavřou pusu a v horším případě neustále mluví přímo o Vás. Po obědě zjistíte, že jste šéfovi odevzdali špatné podklady k blížící se uzávěrce a jako na potvoru po cestě domů začne ještě stávkovat auto. No klasika. Když se cítíme špatně, nebo jsme ve velkém stresu, máme tendenci kompenzovat tyto nepříjemné zážitky a události pocity opačnými, příjemnými, co nás naladí do pohody. Zastavíme se v kavárně na oblíbené kapučíno, případně na dortík v cukrárně, necháme se nově ostříhat, zajdeme do posilovny, prostě uděláme něco takzvaně pro sebe. Kolik stresu nám to ovšem způsobí, když nám přinesou kávu se špatnou příchutí, v posilovně Vám namísto požadované ženské trenérky přidělí chlapa a v kadeřnictví Vám na hlavě vytvoří něco, co sice asi odpovídá jakýmsi pochybným zásadám moderního umění (kterému sami nerozumíte, a tudíž o něj nestojíte), ovem mezi lidi se v něm vyjít skutečně nedá. Služba, kterou jste si chtěli za těžce vydělané peníze dopřát, Vám najednou způsobuje jen další nervy. Bohužel i pro pochopitelně prožívanou nespokojenost není možné házet veškerou vinu na jejího poskytovatele. Protože v každé vzájemné interakci se zákazníkem vždy do situace vstupují minimálně dva lidé, z nich jedním jste VY SAMI. Když jde všechno z kopce Posadit se do křesla v kadeřnickém salónu, zavřít oči, relaxovat a přitom očekávat, že z několika kálo slov pronesených před samotným úkonem Váš holič bude přesně vědět, co byste si přály a za pomocí své magie Vám Vaše přání vyplní, je sice hezké, ovšem jedná se o příhodu z pohádky, nikoli z reálného života. Chcete-li za příslušnou cenu dostat to, co si přejete, je vždy nutné umět s poskytovatelem služby slušně a k věci komunikovat. Nemusíte na něj křičet ani jako malé rozmazlené dítě neustále dokola opakovat jednu větu. Musíte sledovat jeho práci a v případě podezření, že se věci neubírají správným směrem, jej dostatečně včas upozornit, že takto jste si to nepředstavovali. U kadeřníka toto platí stejně, jako u jakékoli jiné služby, za níž coby zákazníci platíte. Článek Když se neumíte ozvat, nečekejte zázraky se nejdříve objevil na Karite.
Nečekejte na Vánoce, již nyní máme pro vás vybrané navigace za jedinečné ceny se slevou až 15%.
projít na článekČekáte až na léto, abyste si mohli vybrat letní dovolenou u moře? Nečekejte. Máme pro Vás dovolenou již teď. Vyberte si z našeho katalogu nebo na našich internetových stránkách v sekci „Chorvatsko dovolená “. Nikde nenajdete tak skvělou a jedinečnou nabíd
Moderní lasery dnes dokážou zázraky. Na řadu zákroků již přitom stačí jen jeden Špičkové lasery mají široké uplatnění v chirurgii i estetické medicíně. Odstraní vrásky i tetování a uvadající kůži vdechnou nový život. Sestrojení prvního laseru v roce 1960
projít na článekNeumíte tančit nebo si potřebujete taneční kroky oprášit? Pojďte s námi na podzim tančit!
Před vánočním finišem již tradičně visačky na dárky ode mne zdarma. VYTISKNOUT. VYSTŘIHNOUT PRODĚROVAT POPSAT A UVÁZAT BALENÍ ZDAR! A pokud Vás mrzí, že neumíte tak pěkně psát a rádi byste se to naučili, přihlašte se ke mně na kurz.
projít na článek