Kia představuje svou strategii do budoucna

Digitální prezentace odhaluje novou strategii značky KIA a její ambice do budoucna

projít na článek

CUPRA posiluje svou digitální strategii pomocí virtuální platformy

Značka CUPRA dnes představila strategii digitalizace, kterou bude realizovat ve všech svých obchodních oblastech.

projít na článek

SUV ve stylu kupé z rodiny e-tron: Audi e-tron Sportback

„Budoucnost je elektrická“. Audi proto důsledně realizuje svou strategii a představuje druhý model v rámci řady e-tron.

projít na článek

Ford představuje v Amsterdamu elektrifikační strategii

Pod heslem „Go Electric“ představuje Ford v Amsterdamu rozsáhlou řadu nových elektrifikovaných modelů.

projít na článek

Peugeot představuje na šanghajském autosalonu novou řadu SUV: zrodil se styl „New French Chic“

Dongfeng Peugeot přebírá nové ikonické logo lva a představuje svou novou strategii: „designed by Peugeot made for China“. Nová řada SUV Peugeot 4008, 4008 PHEV a 5008 je uváděna na trh za ceny od

projít na článek

Citroën představuje novou identitu

Citroën dnes představuje svou novou identitu a nové logo a zahajuje tak novou moderní, dynamickou a vzrušující éru značky, která se zrodila před 103 lety. Citroën touto novou identitou vyjadřuje s

projít na článek