Kinley přichází s novou vizuální identitou i chutí

Značka Kinley přichází letos na trh se zcela novou kampaní nazvanou „Protože dnes si to zasloužíš“. Ta představí novou chuť i příchutě nejoblíbenějších variant Kinley. Kampaň chce lidem představit Kinley jako skvělou volbu nápoje pro chvíle, které si vyhradí sami pro sebe, a to například po náročném pracovním dni. Mezinárodně známá hořká chuť či vynikající ovocně a bylinkově laděné varianty Kinley vyniknou jak v míchaných nápojích, tak i samostatně. Takový je přístup značky Kinley, jež do roku 2023 vstoupila s ambicí upevnit si pozici českého lídra na trhu sycených nápojů pro dospělé. Na tu se jí ze třetí příčky podařilo dostat loni. Letos na tento úspěch Kinley naváže představením svých nealkoholických drinků v nové podobě a 360stupňovou marketingovou kampaní. Ta zákazníkům připomene, jak důležité je myslet někdy také jen na sebe – ať už doma po práci s vynikajícím nápojem jako tečkou za náročným dnem, nebo třeba večer v baru s přáteli. „První komunikace v nové vizuální identitě odstartuje už v dubnu. Bude zaměřená především na PR aktivity, zviditelnění značky v místech prodeje a audiovizuální i online reklamu. V letních měsících pak více zapojíme influencery a přímou podporu novinek. Kinley budeme chtít představit jako skvělou volbu číslo 1 pro všechny dospělé bez ohledu na to, zda svoji chvilku pro sebe spojí s nealkoholickým nápojem nebo si raději dopřejí míchaný drink,“ říká Zuzana Staňková, brand manažerka značky Kinley pro Českou republiku a Slovensko. Součástí kampaně bude mimo jiné i soutěž o prémiový iPad Pro, iPad Air a airPody. Kinley se objeví také na řadě letních akcí. Všude tam budou moci lidé Kinley nápoje ochutnat a vyzkoušet novou chuť Kinley Pink Aromatic Berry, Tonic Water či Ginger Ale. Značka je navíc dlouhodobě spojená se špičkovým barmanem Tomášem Kubíčkem. “Pro novou kampaň jsem připravil také speciální míchané drinky ušité na míru známým osobnostem. Drinky kombinují výtečnou chuť Kinley a zajímavé ingredience, jako je rozmarýn, tymián nebo citronová kůra,” doplňuje Tomáš Kubíček, ambasador Kinley a oceňovaný barman. „Jako téměř u každé kampaně jsme se rozhodli její úspěch podpořit spojením značky se známými tvářemi. V polovině dubna se Kinley Relaunch Eventu zúčastní nejen David Gránský v roli moderátora a hlavního ambasadora, ale také manželé Kamila a Ondřej Šiklovi,“ komentuje Zuzana Staňková. „V případě spolupráce se značkou Kinley jsem nemusel dlouho váhat. Nahořklou chuť toniku mám rád ve všech podobách. Přes den jako osvěžující pití a večer jako součást míchaného drinku. Jsem si téměř jistý, že mezi mé oblíbené nápoje se zařadí Kinley Tonic Water, protože dávám přednost klasické chuti,“ doplňuje herec a moderátor David Gránský.

projít na článek

Jednoduchý quiche

135 g hladké mouky 250 ml smetany zelenina podle chuti (např. brokolice) 2 vejce 60 g másla 1-2 špetky mořské soli s bylinkami (nebo koření) nastrouhaný sýr podle chuti šunka podle chuti sůl V míse smícháme mouku, sůl a…

projít na článek

Lucifer novinka

Výrobek z vepřové plece, který je jedinečný svou masovou mozaikou a výraznou chutí po chilli. Salám výrazné červené barvy. Vyniká nejen svým vzhledem, ale také výraznou pálivou chutí. Pro milovníky ostrých chutí. Lucifer-2023 The post Lucifer novinka a

projít na článek

Nadace Leontinka má novou vizuální identitu a web s AR filtry od Ogilvy

Agentura Ogilvy vytvořila pro Nadaci Leontinka novou vizuální identitu a současně spustila interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu, kde si každý může vyzkoušet vidění při různých typech zrakového postižení. Původně dominantní černou barvu nahrad

projít na článek

Rychlá boloňská omáčka

250 g hovězího mletého masa 1 l rajčatového protlaku 1 cibule 2 stroužky česneku 2 lžíce olivového oleje sůl podle chuti cukr podle chuti mletý pepř provensálské koření Na oleji zpěníme oloupanou a nadrobno nakrájenou…

projít na článek

Z Alfa Software se pod křídly RSM stává RSM Payroll Centre CZ

Společnost RSM CZ koncem loňského roku získala 100% podíl ve firmě Alfa Software. S úspěšným dokončením akvizice se nyní mění název společnosti – s účinností od 2. dubna 2024 se z Alfa Software, s.r.o. stává RSM Payroll Centre CZ s.r.o. Současně přebírá i

projít na článek