Letošní Carboniacup se přehoupl do druhé poloviny sezóny a tentokrát na jezdce čekal okruh Lausitzring, kde se na klopených zatáčkách zdejšího okruhu u Klettwitz jel kdysi i závod slavné IndyCar. Nově areál okruhu provozuje firma Dekra, jenž ho před časem pro vývoj a testování aut zakoupila. Tentokrát se jako součást Carboniacupu nejela skupina B6, tedy Fiat Abarth 500 Cup se slovenskými jezdci, s těmi se uvidíme až na příštím předposledním letošním závodě na Slovakiaringu. Jezdce při závodech na německé trati trápila především nerovnost tratě a tím vzniklé technické potíže strojů a také unikající olej z některých vozů a tak byly v pohotovosti traťoví komisaři a pro některé jezdce pak závod skončil trochu nešťastně předčasně.
Na Lausitzringu se po ADAC GT meisterschaftu konal již 3. závod Carboniacupu, neboli souboje cestovních, upravených, sériových, či formulových vozů. 82 závodníků překvapilo pořadatele Edera days poměrně mile.
projít na článekKe třetímu závodnímu klání se vydali jezdci Carboniacupu tentokrát na německý okruh poblíž Klettwitz, tedy na Lausitzring a tento lužický okruh zažil rekord v počtu přihlášených aut, kterých bylo 101.
projít na článekSezóna Carboniacupu se nachýlila svému konci a o předposlední body se jezdci utkali na Lausitzringu, blízko města Klettwitz. Garantem dne se stala firma ZEKNOVA, která vložila své finanční prostředky a tedy závod nesl její jméno.
projít na článekJiž na tento pátek připravili organizátoři Carboniacupu další, tentokrát již druhý po-covidový díl české mezinárodní závodní série, která tentokrát zamíří do Klettwitz, tedy okruhu známějším pod jménem Lausitzring, který se měl původně závodům úplně uzavř
projít na článekLetošní třetí klání mají před sebou účastníci Carboniacupu na německém autodromu u Klettwitz, neboli světoznámý autodrom, kde konal i závody Indy, jménem Lausitzring a jak jeho název uvádí, jedná se o okruh v blízkosti hranic s ČR. Garantem závodu se stal
projít na článek