Kniha Cukrárna Sladký život, recenze knihy

Autor knihy - Hannah Lynn O čem kniha Cukrárna Sladký život je? Hřejivý příběh o novém začátku a sladkých dobrotách. Když Holly zjistí, že ji přítel podvádí, rozhodne se opustit hektický život ve městě a vrátit se do malebné vesničky Cotswolds. Tam nachází útěchu v kouzelné cukrárně, ve které kdysi pracovala. Cukrárna Sladký život je ale na pokraji krachu a Holly se s odhodláním vrhá do záchrany svého dětského snu. Romantika s příchutí nostalgie Cukrárna Sladký život není jen o pečení lahodných dortů a zákusků. Je to také příběh o přátelství, lásce a nalezení sebe sama. Holly se znovu setkává s přáteli z dětství a potkává dva okouzlující muže, kteří o ni usilují. Autorka Hannah M. Lynn nenásilně buduje romantiku a umožňuje čtenářům fandit Holly na její cestě za štěstím. Kouzelná atmosféra a sympatické postavy Román vás okouzlí útulnou atmosférou vesničky Cotswolds a popisem lahodných dobrot z cukrárny. Holly je sympatická a houževnatá hrdinka, se kterou se snadno ztotožníte. Vedlejší postavy jsou vykresleny s humorem a srdečností. Lehké a příjemné čtení Cukrárna Sladký život je ideální kniha pro ty, kteří hledají odpočinkové a zábavné čtení. Příběh se čte lehce a chytlavě, s humorem a optimismem, který zvedne náladu. Odkaz na celou recenzi knihy Cukrárna Sladký životOdkaz na recenzi knihy Cukrárna Sladký život (databazeknih.cz)Odkaz na recenzi knihy Cukrárna Sladký život (knihazaknihou.cz)Odkaz na recenzi knihy Cukrárna Sladký život (databazeknih.cz)Odkaz na recenzi knihy Cukrárna Sladký život (databazeknih.cz) Přejít do e-shopu Příspěvek Kniha Cukrárna Sladký život, recenze knihy pochází z Blog Nakladatelství Alpress

Magický kočičí tarot, recenze

Autor knihy Betti Greco O čem Magický kočičí tarot je? Magie, kočky a tarot – tři neodolatelné složky, které se snoubí v jedinečném díle „Magický kočičí tarot“ od Greco Betti. Ponořte se do světa, kde každá karta odkrývá tajemství, které vám může

Pozvánka na křest knihy Motorkářský průvodce po Moravě

Pro všechny nadšence motorek je určena nová kniha Motorkářský průvodce po Moravě.

Kniha 22 vteřin knižní novinky 34. týdne

Autor knihy - James Patterson Kniha 22 vteřin, anotace Na horké mexické hranici se schyluje k velkému kšeftu s drogami a zbraněmi, který musí seržantka Lindsay Boxerová překazit. Starosti jí dělá i nový případ, jenž se až příliš dotýká její

Kniha Schovanka královny Viktorie knižní novinky 30 týdne

Autor knihy - Denny S.Bryce Kniha Schovanka královny Viktorie, anotace Poté co král Gezo vyvraždí její rodinu, ocitne se africká princezna Aina v rukou králových otrokářů. Zachrání ji anglický kapitán, který Geza přesvědčí, aby Ainu

Kniha Královna Viola knižní novinky 31 týdne

Autor knihy - Melita Denková Kniha Královna Viola, anotace Nepříliš šťastné manželství Václava III. a krásné kněžny Violy Těšínské trvá sotva rok, když je mladý král cestou na válečnou výpravu zavražděn. Mladinká vdova odchází do kl