Kolik můžete se Signosoftem ušetřit?

Díky digitálnímu podpisu ušetříte spoustu času a nervů. Elektronický podpis však může mít také významné ekonomické důsledky pro vaše podnikání. Podívejte se, jak čísla vypadají v praxi. Elektronický podpis šetří V tomto článku jsme vypočítali úspory pro malou až střední společnost, která zavedla elektronický podpis, aby urychlila své procesy podpisu, ať už by dokumenty (smlouvy, faktury) měly být podepsány interně nebo externě, klienty nebo dodavateli. Za tímto účelem jsme porovnali, kolik stojí získání podpisu 300 dokumentů měsíčně tradiční metodou (zasílání dokumentů k podpisu na papíře) s náklady na použití řešení elektronického podpisu se standardním ceníkem Signosoftu. Předpokládejme, že chceme poslat 300 dokumentů se dvěma stránkami a na obou stránkách musíme získat podpis našeho klienta. Provedli jsme přibližný výpočet nákladů na získání těchto dokumentů podepsaných pomocí tradiční metody podpisu a porovnali jsme výsledky s náklady na získání těchto dvou podpisů prostřednictvím řešení elektronického podpisu, jako je ten, který nabízíme v Signosoft. Náklady na tradiční metodu Materiální výdaje Papír300 dokumentů o 2 stranách dělá celkem 600 stran. Balík 500 listů (A4, 80 g/m²) stojí 108 Kč, jeden list tedy stojí 0,22 Kč. Papír pro naše dokumenty tedy vyjde na 132 Kč. TonerČerný toner s předpokládanou výdrží 1 500 stránek stojí 1 971 Kč. Vytištění 600 stránek vychází na 789 Kč. Administrační poplatky Zasílání dokumentu k podpisuPokud je doba potřebná k odeslání dokumentu přibližně 3 minuty příprava dokumentu a jeho tisk k odeslání poštou celková doba, kterou zaměstnanec věnuje přípravě 300 dokumentů, je 5 hodin. A pokud si tato osoba účtuje 250 Kč za hodinu, náklady na provedení tohoto úkolu jsou 3 750 Kč. Předpokládáme, že pošta odchází z firmy hromadně a nezapočítáváme tak cestu na poštu a čekání ve frontě :-).Přijetí podepsaného dokumentuJakmile jsou podepsané dokumenty přijaty zpět, je obvykle nutné je naskenovat a uložit v digitálním formátu i v papírové podobě. Za předpokladu, že doba pro správu každého dokumentu je 5 minut, bude doba, která je potřeba pro jejich zpracování 8,5 hodiny. Při 250 Kč za hodinu by náklady na správu podepsaných faktur byly 6 375 Kč. Náklady na dopravu Za předpokladu, že každá faktura by měla být zaslána do kanceláří jiného klienta ve stejné zemi, v našem příkladu v České republice: Obyčejné psaní zaslané Českou poštou stojí 26 Kč (50gr. standard). Odeslání 300 dopisů tak stojí 7 800 Kč a spolu s náklady na obálky celkem 8 200 Kč. V případě posílání doporučených dopisů za cenu 59 Kč se cena vyšplhá až na 18 120 Kč. Celkové náklady V případě, že budou faktury zaslány na místo určení běžnou poštou, bude celková cena tohoto manuálního procesu 19 266 Kč. Pokud by bylo rozhodnuto o zasílání faktur doporučenou poštou, celková cena by se dostala až na 29 166 Kč. Náklady na digitální metodu Materiální výdaje Jsou nulové. Dokumenty jsou připraveny, poslány a obdrženy zpět podepsané digitálně. Náklady na předplatné dokumentů V našem hypotetickém případě, pokud by společnost zaslala k podpisu 300 dokumentů měsíčně, byla by cena 20 Kč za dokument. Celkem tedy 5 990 Kč měsíčně. Administrační poplatky Zasílání dokumentu k podpisuPředpokládejme, že odeslání dokumentu k podpisu trvá v průměru 5 minut: vytvoření dokumentu ve Wordu, nahrání do aplikace Signosoft, úprava nezbytných polí, včetně pole pro podpis a odeslání klientovi k podpisu přímo z aplikace. Vzhledem k tomu, že osoba odpovědná za provádění této správy je součástí administrativních pracovníků společnosti a účtuje si 250 Kč za hodinu, příprava 300 dokumentu by v tomto případě stála 6 375 Kč.Přijetí podepsaného dokumentuJakmile každý zákazník podepíše dokument, podpis se automaticky propíše do aplikace Signosoft, odkud si jej bude možné v případě potřeby stáhnout. Není nutné investovat čas na správu dokumentů v digitálním formátu, protože jsou již archivovány v platformě Signosoft a přístup k nim máte odkudkoli 24/7. Náklady na dopravu Žádné neexistují, protože dokumenty jsou odesílány k podpisu přímo z aplikace Signosoft. Celkové náklady V případě použití balíčku s limitem 300 dokumentů by celkové náklady na zaslání 300 faktur byly 10 249 Kč, což je až o 57,6 % méně než v případě přípravy faktur v papírové podobě a jejich zaslání příjemcům doporučenou poštou. Tradiční metodaSignosoftRozdíl (v %)Materiální náklady921 Kč0 Kč-100%Administrační náklady10 125 Kč6 375 Kč-37%Doprava8 220 Kč / 18 120 Kč0 Kč-100%Předplatné0 Kč5 990 Kč100%Celkem19 266 Kč / 29 166 Kč12 365 Kč-35,8% / -57,6%Celkem měsíc/rokaž 16 801 Kč měsíčněaž 201 612 Kč ročně Klienti Signosoft Při výše uvedených výpočtech jsme došli k ceně = 64, případně 97,2 Kč (doporučené psaní) za 1 dokument vs. 41,2 Kč při použití aplikace Signosoft. Naši klienti v aplikaci týdně podepíší průměrně 20 000 dokumentů. Díky tomu ušetří až 1 120 000 Kč týdně (1 280 000 Kč / 1 944 000 vs. 824 000 Kč). Za dobu fungování Signosoftu už uživatelé aplikace elektronicky podepsali 10 000 000 dokumentů. Naši zákazníci tak ušetřili až 560 milionů Kč (640 mil. / 972 mil. Kč vs. 412 mil. Kč. Další výhody Kromě zjevné úspory nákladů spojené s používáním elektronického podpisu k podepisování dokumentů bychom měli vzít v úvahu také to, že digitální proces má ve srovnání s tradiční metodou podepisování dokumentů na papíře také další výhody: Zkracuje dobu potřebnou k získání podepsaných dokumentů: přijetí podepsaného dokumentu s elektronickým podpisem trvá v průměru 37 minut. Tradiční cestou může proces trvat až 5 dní nebo více.Je snazší sledovat proces podpisu a zasílat signatářům upomínky.Podepisovatel snáze podepisuje, protože navíc šetří papír a snižuje své vlastní náklady na správu.Snižuje riziko ztracených dokumentů, protože všechny jsou odesílány k podpisu v digitálním formátu. A tím snižuje riziko ztráty obchodních příležitostí kvůli nedostatku včasných podepsaných dokumentů. Máte chuť vyzkoušet si podepisování elektronicky s aplikací Signosoft a ušetřit spoustu času a peněz? Registrujte se zdarma nebo nás kontaktujte přímo a přidejte se do naší hvězdné sestavy klientů.The post Kolik můžete se Signosoftem ušetřit? first appeared on Signosoft.

projít na článek

Jak funguje Signosoft? Jednoduše!

Chcete si zjednodušit práci a ušetřit spoustu času a peněz? V tom případě jste tu správně. Pokud zvažujete podepisování se Signosoftem, není nic jednoduššího, než vyzkoušet naši aplikaci zdarma. Jestli se ale chcete dozvědět více o procesu podpisu, přečtě

projít na článek

Kolik stojí maturitní ples? Na čem ušetřit?

Maturitní ples je jedním z vrcholů středoškolského života a pro mnoho lidí jde o zážitek, který se nezapomíná. Velký význam má nejen pro maturanty, ale také pro jejich rodiče a prarodiče. Jak zorganizovat ples, aby zaujal všechny věkové skupiny? Jak to vš

projít na článek

Jak ušetřit na nákupu počítače a přitom zachovat kvalitu

V současné době, kdy je počítač nezbytným nástrojem pro práci, studium i zábavu, se mnoho z nás snaží najít optimální rovnováhu mezi cenou a kvalitou. Jak ale najít kvalitní počítač,... Číst dále The post Jak ušetřit na nákupu počítače a přitom zachovat

projít na článek

Firemní oblečení jako benefit & Jak ušetřit na daních

Chtěli byste ve firmě zavést jednotný dress code? Styl oblékání zaměstnanců slaďte s firemní kulturou ve stylu business, smart casual nebo casual. Jak poskytnout zaměstnancům reprezentativní oblečení a ušetřit na daních? Společenské oblečení jako daňově u

projít na článek

GPS navigace do auta

Za kolik dnes pořídíte GPS navigace a postačí i levnější modely? Přenosné navigace GPS mají stále navrch Kolik za ně...

projít na článek