Každý z nás denně obdrží 100-120 e-mailů. Otázka ale zní, kolik z nich jich přečtete? Že ani ne půlku? Tak to nejste sami. Pravdou je, že většina zpráv končí zapomenutá v hlubinách našich schránek. Nebo jsou rovnou přesunuty do koše. Jak zajistit, aby tak nedopadl váš newsletter? Jak přimět příjemce, aby jej neignoroval? Nebo dokonce nesmazal? Dnešní článek vám s tímto pomůže. Poradíme vám, jak vytvořit newsletter, který vašeho zákazníka osloví. A který nepoputuje přímo do koše. Tipy v tomto článku jsou ozkoušené výkonnými řediteli 5 úspěšných společností. A staly se součástí jejich rutinních e-mailových taktik. Nelekněte se, zezačátku vás zasypeme statistikami a fakty. Ty jsou totiž pro pochopení fungování marketingových kampaní zásadní. Po probrání základů se zaměříme na samotnou tvorbu newsletteru. Rovnou se do toho pusťme. Máme toho před sebou mnoho. Obsah: Proč je newsletter králem online prodejů Jak na efektivní newslettery 1. Na přivítání záleží 2. Vzdělávejte 3. Personalizujte, personalizujte, personalizujte 4. Výzva k akci je jako dobře namířená kulka 5. Nezapomeňte na odměnu Posílejte newslettery, které nečeká osud koše Proč je newsletter králem online prodejů Co se úspěšnosti online prodejů týče, e-mail marketing stále drží žezlo. Na e-maily s nabídkou produktů či služeb reaguje až 61 % zákazníků. To znamená, že až 61 % kupujících se na základě e-mailů rozhoduje, zda nakoupí. A newslettery jsou samozřejmě srdcem tohoto typu komunikace. Podívejme se na fakta: 90 % zákazníků si přeje být o novinkách prodejce informováno. A přesně takové procento odebírá newsletter. Téměř 1/3 B2B obchodů věří, že je newsletter nejlepší cestou k získávání zákazníků. Odběratelé newsletteru čtou až třikrát více článků, než průměrný čtenář. Čehož využívají média a vydavatelé. Získávají díky newsletteru větší počet předplatitelů. Průměrně otevře newsletter 17-40 % odběratelů. Tato čísla závisí na odvětví. 17 % je průměr pro obor technologie. Vyšší čtenost je pak u obsahu týkajícího se cestovního ruchu, okolo 40 %. Studie ukazují, že jsou k odeslání e-mailových kampaní nejvhodnější rána. Ráno se lidé do svých schránek přihlašují. Chtějí být hned na začátku dne v obraze. A tak je největší pravděpodobnost, že si vaši zprávu v tuto dobu přečtou. Pokud tedy chcete zvýšit šance otevření newsletteru, naplánujte jeho odeslání na 10. hodinu. Jak na efektivní newslettery Zde jsou tipy, jak zazářit a zaujmout newsletterem. A zvýšit tak prodeje. 1. Na přivítání záleží Uvítací e-mail otevře až polovina odběratelů. Jak tvrdí Jesse Hanson, Content Manager ve společnosti Online Solitaire & World of Card Games, „Přivítáním budujete důvěru a vztah se zákazníkem. Nejlepší je začít poděkováním za odběr. Také byste ve zprávě měli zmínit, že si jeho přízně vážíte. A že je důležitou součástí komunity. Lidé se potřebují cítit důležití.“ V uvítacím e-mailu použijte tyto fráze: Jsme moc rádi, že jste součástí naší komunity Děkujeme za odběr Vítejte mezi námi! Jsme nadšení, že jste s námi Moc nás těší Odteď patříte do rodiny! Podívejme se na příklad skvěle napsaného uvítacího e-mailu od Search Engine Journal. Ten začíná větou „Jsme moc rádi, že jste se stali součástí naší komunity.“ Mimo jiné novému odběrateli okamžitě ukazují, že je pro něj odebírání newsletteru výhodné. Hned v první zprávě nabízejí e-knihy ke stažení zdarma. Zařaďte uvítací e-maily a cold e-maily do své rutiny. A nabídněte odběratelům dárky, nebo jiné výhody. Šance, že zákazník nakoupí pak bude až o 30 % vyšší. 2. Vzdělávejte Kvalitní obsah je základ. Obzvláště, pokud chcete zvýšit počet návštěvníků na svém webu. Morgan Taylor, spoluzakladatel firmy Jolly SEO, říká „Firmy musejí své čtenáře vzdělávat. Nabízejte kvalitní obsah, který jim něco přinese. Takové zprávy nejen udrží zákazníkovu pozornost, ale dělají z nich loajální klienty. Zajistí vám prodeje.“ Dle Morgana Taylora musí být součástí kvalitního obsahu: Postupy a tipy, jak něco udělat Vzdělávací videa Případové studie Výsledky výzkumů Statistiky Cenné rady Informace pod pokličkou Tipy na nástroje, které čtenáři pomohou Ukažme si příklad newsletteru s kvalitním obsahem na e-mailu níže. Jolly SEO v něm doporučuje nástroj Linktegrity. Ten čtenáři pomůže s auditem nastavení jeho internetových domén a odhalením link farem. Odběratel newsletteru si tedy po přečtení zprávy může říct „Mám důvod newsletter i nadále odebírat a číst”. Bude mít zkrátka pocit, že je pro něj zpravodaj firmy Jolly SEO užitečný. Co to pro firmu znamená? Že odběratel bude web navštěvovat častěji a bude jejím pravidelným zákazníkem. Jolly SEO také vytváří měsíční souhrn novinek ze SEO světa. E-maily s takovým obsahem rozesílají s předmětem, ze kterého je zjevné, že se týká daného měsíce. Například SEO v říjnu, SEO v listopadu atd.Níže vidíte další příklad newsletteru nabušeného užitečnými informacemi. Jeho tvůrcem je firma Glassdoor. Tento vyhledávač práce se zabývá často skloňovaným syndromem vyhoření. Ze kterého má respekt, nebo dokonce obavy mnoho z nás. V jednom z jejich newsletterů radí, jak se chovat, abychom se mu vyhnuli. 3. Personalizujte, personalizujte, personalizujte Studie ukazují, že personalizované e-maily otevírá až o 29 % více odběratelů. Navíc je u těchto zpráv až 6x vyšší pravděpodobnost, že dojde ke konverzi. Eric Mills, majitel společnosti Lightning Card Collection, věří, že je personalizace závislá na segmentaci zákazníků. Jak nám řekl „Individuálního přístupu lze dosáhnout řádnou segmentací klientů. Zároveň je potřeba segmentaci provádět pravidelně. Geografická, behaviorální, demografická a psychografická segmentace jsou základ. Všímejte si ale i dalších faktorů, které vám pomohou zákazníky rozřadit do jednotlivých skupin. A vždy první myslete na zákazníkovy potřeby a chtíče.“ Například Lightning Card Collection používá k rozřazení svých klientů formulář. Ten klient vyplňuje už při přihlášení k odběru newsletteru. Díky odpovědím pak firma přesně ví, co odběrateli nabídnout. Daří se jim tak vytvářet personalizovaný obsah na míru. Jsou klientovi blíže a samozřejmě i více prodávají. Odběratel první odpoví na otázku, pro koho nakupuje. Zda pro dítě, sebe, vnouče, kamaráda, nebo někoho jiného. Pak doplní své osobní údaje. Formulář má pouze pár polí, takže jeho vyplnění netrvá dlouho.Ptáte se, jaký obsah máte pro jednotlivé skupiny odběratelů zvolit?S tím vám pomůže eWay-CRM. Vytvoří vám e-mailové kampaně přímo v Outlooku. Mimo tvorbu obsahu vám i sdělí, co odběratele ve zprávě nejvíce zaujalo. Jak? Díky sledování, kam čtenář ve zprávě klikne. Navíc je eWay-CRM integrován s Google Analytics. Díky čemuž budete vědět, co čtenáře opravdu zajímá. Oslovujte své zákazníky v newsletteru křestním jménem. Získáte tak jejich pozornost a budete k nim mít blíže. Navíc díky této taktice otevře vaši zprávu až o 35 % více jejich příjemců. 4.Výzva k akci je jako dobře namířená kulka „Udělejte ze svého newsletteru mocný marketingový nástroj díky výzvám k akci. Řiďte se pravidlem, že dvakrát je více než jednou. A vyzvěte čtenáře k akci několikrát. Ideálně jak v předmětu e-mailu, tak v jejím těle. V předmětu bude výzva psychologickým trikem, který v příjemci vyvolá emoce. Může působit naléhavě, nadchnout, nebo překvapit.“ říká Tom Golubovich, vedoucí marketingu a komunikace ve společnosti Ninja Transfers. 47 % příjemců se rozhoduje, zda si zprávu přečte na základě jejího předmětu. A jak s výzvou k akci pracovat v předmětu a těle zprávy? Čtěte dále. Myšlenka, předmět, akce! Nechejte se inspirovat texty od společnosti Ninja Transfers: Letní designy podle tvých představ s DTF PermaStickers Více za méně s 35% slevou na produkty UV DTF Zažij strašlivě úžasný Halloween Vyzdob si oblečení jako profík s našimi doplňky Dej Black Friday vlastní značku Ztrácíte s předmětem až příliš mnoho času? Obraťte se na AI asistenta. Pomůže ChatGPT nebo HyperWrite AI. Akce v těle samotném? Ninja Transfers ví, jak důležité je k akci vyzývat i v těle e-mailu. Pokud budete postupovat stejně, nezapomeňte ji dostatečně zvýraznit. Můžete použít tlačítka, rámečky, nebo ji od zbytku textu odlišit barevně. Ninja Transfers vsadilo na tlačítka. Díky černému pozadí s bílým textem si jejich výzvy čtenář okamžitě všimne. A může se přes ně dostat přímo do jejich e-shopu.Pohrajte si nejen s textem, ale i s designem výzvy. Čtenář jí bude věnovat pozornost, bude jej bavit a uposlechne ji. A samozřejmě díky ní dodáte celkovému designu newsletteru šmrnc. 5. Nezapomeňte na odměnu Výkonný ředitel The Annuity Expert, Shawn Plummer, zastává názoru, že „odměny ve formě slevových akcí, ponížení kupní ceny nebo bodů za loajalitu motivují zákazníky k opětovnému nákupu. Mimo jiné také zvýší pravděpodobnost, že klient vaši značku doporučí svým známým. Nebo jinak pozitivně ovlivní jeho vztah k vám. Odměny zákazníka vždy potěší a vzbuzují v něm pocit důležitosti. Celkově pomáhají značce budovat vztah s klientem.” Až 90 % kupujících slyší na akce. Bylo zjištěno, že pokud e-shop své klienty motivuje odměnami, drtivá většina jich nakoupí. Mobilní operátor Vodafone tuto taktiku zvolil také. V jenom ze svých newsletterů nabízí klientům časově omezenou Black Friday akci. Podobně motivuje své klienty i mnoho dalších značek. Například UseViral dává svým odběratelům slevy vždy v období svátků. Níže je jejich newsletter s velikonoční slevou. Doporučujeme vám si svátky řádně zaznačit do svého kalendáře v e-mailové schránce. Nejen že o nich budete mít skvělý přehled. Ale budete schopni naplánovat, kdy a jakou odměnu zákazníkům nabídnout. Prodejci nabízejí odměny nejčastěji v těchto obdobích: den svatého Valentýna Velikonoce zářijový nástup do školy Black Friday Cyber Monday Vánoce Nový rok Posílejte newslettery, které nečeká osud koše S radami od zkušených se nemusíte bát, že váš newsletter skončí v hlubinách schránky, nebo jejím koši. A pokud si celý proces tvorby e-mailových kampaní chcete zjednodušit, začněte používat eWay-CRM. Pomůže vám s celkovou správou e-mailů. Díky analýze budete vždy vědět, kolik lidí si vaši zprávu otevřelo. A také co každého z nich nejvíce zaujalo. Na základě těchto cenných informací pak budete schopni budoucí kampaně uzpůsobit potřebám a chtíčům svých odběratelů. Vyzkoušejte tento software už dnes zdarma. A mějte správu newsletterů pod kontrolou díky marketingovému modulu eWay-CRM. The post Kralujte newsletterům. Ředitelé radí, jak na to. appeared first on eWay-CRM.
The post Dort pro ředitele IKEA first appeared on Nejlepší české vtipy.
Dne 31. 03.2021 došlo v Hradeckém centru k výměně osob na funkci ředitele. Důvodem změn bylo vypršení mandátu Řediteli Mgr. Michalu Vejpravovi. Chtěli bychom mu tímto poděkovat za jeho práci ve vedení Hradeckého centra v jeho nejnáročnějším období a přeje
projít na článekČeská IT společnost ORBIT (člen skupiny SUDOP CIT), která se zabývá poskytováním konzultačních aimplementačních služeb voblasti cloudu, bezpečnosti, virtualizací desktopů aspecializovaných IT služeb kolem datových center, obsazuje pozici ředitele společno
projít na článekŘeditel N rodn Pokladnice, Lubo Krčil věnoval posledn květnov den do rukou Miroslava Va kov ch, ředitele muzea Jana Amose Komensk ho v Uhersk m Brodě 5uncovou stř brnou medaili, vyraženou při př ležitosti 425. v roč Učitele n roda.
projít na článekObecný kontakt výpůjčky, rezervace, informace [email protected] Telefon 558 675 016 Mgr. Pavla Ručková ředitelka [email protected] Eva Hynková
projít na článek