Popis:Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku. Kola průměru28 palcůastředně široké pláštěnabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort napolních cestách nebo lesních pěšinách.Kros není kolem na skákání a překonávání terénních limitů nebo rychlostních rekordů na silnici, je to univerzál pro všechno. Jelikož je kros zaměřený hlavně na rychlejší jízdu, používámepřevodníky s větším počtem zubů, aby jezdec nemusel šlapat tak vysokou frekvencí.POZNÁMKA:Z důvodu velkého nedostatku komponentů od firmy Shimano, je LF nucen operativně měnit specifikace kol v průběhu výroby. Komponenty Shimano bude operativně u některých modelů nahrazovat komponenty značky SUNRACE a S-RIDE ve stejné kvalitě.Leader Fox a Cyklosalon děkuje za pochopení.
Popis:Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku. Kola průměru28 palcůastředně široké pláštěnabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort napolních cestách nebo lesních pěšinách.Kros není kolem
projít na článekPopis:Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku. Kola průměru28 palcůastředně široké pláštěnabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort napolních cestách nebo lesních pěšinách.Kros není kolem
projít na článekPopis:Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku. Kola průměru28 palcůastředně široké pláštěnabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort napolních cestách nebo lesních pěšinách.Kros není kolem
projít na článekPopis:Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku. Kola průměru28 palcůastředně široké pláštěnabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort napolních cestách nebo lesních pěšinách.Kros není kolem
projít na článekPopis:Krosové kolo je ideální pro cykloturistiku. Kola průměru28 palcůastředně široké pláštěnabídnou milovníkům svižné jízdy dostatek výkonu na asfaltu, ale zároveň díky přednímu odpružení i komfort napolních cestách nebo lesních pěšinách.Kros není kolem
projít na článek