Tým FLO, který je součástí konzultační skupiny Mind2FLO, stojí za novou komunikační kampaní pivovaru Krušovice ze skupiny Heineken. Agentura zaštítila kompletní strategii a kreativu kampaně, jejímiž hlavními tvářemi se stali otec a syn Polívkovi. Kampaň, která uvádí na trh nový český ležák Bohém, byla nasazená v červnu a poběží s přestávkami do konce roku na většině komunikačních kanálů. Zadáním bylo přijít s netradičním konceptem, který vybočí ze stereotypu pivních kampaní. Integrovaná kampaň vznikla na podporu uvedení nového ležáku Bohém z dílny pivovaru Krušovice. Jejím cílem přitom bylo vybočit z obvyklých reklamních klišé a klasických postupů spojených s komunikací pivních značek. Ty se až na výjimky zaměřují na kvalitu surovin a příjemné posezení s přáteli. Koncept pro uvedení ležáku Bohém těží ze vztahu otce a syna Polívkových, vtipně dramatizuje mezigenerační střet a rozehrává příběh od romatického začátku k bohémské jízdě v druhé fázi kampaně. „Naše zadání bylo velmi ambiciózní a spojené s velkými očekáváními, která byla splněna bezezbytku. Chtěli jsme nejen vystoupit z řady, ale hlavně podpořit vnímanou kvalitu produktu, a proto jsme zvolili na české poměry odvážný přístup založený nejen na funkčních, ale hlavně emočních benefitech,” dodává Jiří Coufal, Group Brand Manager značky Krušovice spadající do portfolia Heineken. Kreativní koncept o dvou fázích: od romantiky k bohémské jízdě Netradiční pojetí komunikační kampaně doplňuje podobně výjimečné mediální nasazení. Strategii totiž tvoří dvě odlišné fáze s různou TV stopáží, nasazené s časovým odstupem. Navíc jsou obě fáze na první pohled zdánlivě odlišné. Nejprve lyrický Básník rozehrává příběh, který o dva týdny později vrcholí ukázkou nespoutaného bohémství ve spotu Bohém. První fáze stojí na produktových vlastnostech, které představuje mladý básník v podání Vladimíra Polívky. Ten recituje příběh původu, složení a jedinečné chuti lahodného moku z prémiového žateckého chmele a křivoklátské vody. Konec spotu svým dramaturgickým záměrem klade nezodopovězené otázky a budí zájem o pokračování příběhu. Navazuje druhá fáze, která diváky posune k imageové podívané na téma bohémství. Bolek Polívka za hudebního doprovodu skupiny Carry The Throne ukazuje Vladimírovi, co to znamená být skutečným bohémem. Výsledkem je výpravný spot s filmovou estetikou. „Jsme rádi, že díky vstřícnému přístupu a odhodlání celého marketingového týmu značky Krušovice jsme měli volnost v kreativnímu přístupu k tvorbě integrované komunikační kampaně, která navíc vznikla v rekordně krátkém čase,“ říká Petr Kroupa, Head of Comms, FLO.
Hádanka ohledně nového složení bankovní rady ČNB byla dnes oficiálně rozluštěna. Novou viceguvernérkou byla jmenována E. Zamrazilová. Novou členkou rady se stala K. Kubelková a novým členem J. Freit. Znovu tak do funkce nebyl zvolen ani viceguvernér T. Ni
projít na článek1. díl série časosběrů z Nového Zélandu. Autor tam strávil 4 měsíce, cestoval nádhernou krajinou, spal pod hvězdami, lezl po horách a především - fotil časosběrnou kamerou.Další díly:Časosběr z Nového Zélandu, 4. díl - prolínáníČasosběr z Nového Zélandu,
projít na článek4. díl série časosběrů z Nového Zélandu. Autor tam strávil 4 měsíce, cestoval nádhernou krajinou, spal pod hvězdami, lezl po horách a především - fotil časosběrnou kamerou.Další díly:Časosběr z Nového Zélandu, 3. díl - odlehlostČasosběr z Nového Zélandu,
projít na článek2. díl série časosběrů z Nového Zélandu. Autor tam strávil 4 měsíce, cestoval nádhernou krajinou, spal pod hvězdami, lezl po horách a především - fotil časosběrnou kamerou.Další díly:Časosběr z Nového Zélandu, 4. díl - prolínáníČasosběr z Nového Zélandu,
projít na článek3. díl série časosběrů z Nového Zélandu. Autor tam strávil 4 měsíce, cestoval nádhernou krajinou, spal pod hvězdami, lezl po horách a především - fotil časosběrnou kamerou.Další díly:Časosběr z Nového Zélandu, 4. díl - prolínáníČasosběr z Nového Zélandu,
projít na článek