Banány v čokoládě jsou ikonickou čokoládovou tyčinkou, která nám připomíná chutě a radosti našeho mládí. Její charakteristický banánový tvar a lahodné jemné želé, které je zalité vrstvou křupavé hořké čokolády, oslovuje milovníky sladkostí už více než 90 let. Do svého stálého portfolia teď přináší vzrušující inovaci. Oblíbené želé s chutí banánů si můžete nyní vychutnat i v lahodné bílé polevě. Seznamte se s novinkou – Banány Bílé. K příležitosti uvedení této novinky je připravena velkolepá komunikační kampaň. Tváří kampaně se stala ikona a nezaměnitelná osobnost, Leoš Mareš. Moderátor, producent, zpěvák a ikona česko-slovenské kulturní a společenské scény představí v kampani novinku Banány Bílé prostřednictvím originálního příběhu. V této kampani si zahraje po boku jednoho z nejoblíbenějších českých herců a stand-up komiků, Štěpána Kozuba. Spojení těchto dvou osobností již samo o sobě naznačuje, že se bude jednat o jedinečný a zábavný příběh. Pro Leoše Mareše to je navíc úplně poprvé, kdy si zahraje v televizní reklamě, která bude odvysílána na televizních stanicích v České a Slovenské republice.„Pro představení novinky Banánů Bílých, jsme si vybrali Leoše Mareše, který dokonale zapadá do našeho příběhu. Jeho charismatická osobnost, láska k rodině, pozitivní energie, nadšení a originalita, které přináší do každého svého projektu, jsou přesně ty atributy, se kterými se ztotožňuje i naše značka Orion Banány.“ říká Barbora Sulovská, Brand Manager tyčinek Orion. Samotný děj televizní reklamy se odehrává v rodinném kadeřnictví na malém městě, kde se pravděpodobně ocitnul každý z nás. Nyní tam přichází jako zákazník i Leoš Mareš s perfektním účesem a prosbou o drobné zastřihnutí. Lichotivý kadeřník, který je návštěvou takového hosta naprosto poctěn, chce Leošovi chvilku v jeho salónu maximálně zpříjemnit. Příběh začne gradovat v okamžiku, kdy Leoš představí novinku Banány Bílé, čímž naprosto odzbrojí celé kadeřnictví. Největší překvapení ale přijde v momentě, kdy kadeřník přes údiv z jedinečné novinky přestane vnímat stále jedoucí strojek a vyholí Leošovi na hlavě pruh. Leoš Mareš se do své role chtěl vcítit naplno, a tak si nechal na hlavě autenticky oholit pruh přímo před kamerami během natáčení. „Pevně věříme, že nadsázka v příběhu a autenticita Leoše Mareše, který se kvůli příběhu opravdu nechal ostříhat, nám pomohou oslovit velké množství diváků.“ pokračuje Barbora Sulovská. Součástí kampaně bude viditelné vystavení Banánů v čokoládě a novinky Banánů bílých v obchodních řetězcích a masivní podpora v digitálních médiích na všech klíčových sociálních platformách. Neoddělitelnou součástí strategie kampaně je propojení známých osobností ze společenského a kulturního života prostřednictvím sociálních sítí a jejich formou influencerských spoluprací. Se značkou na sociálních platformách budou spojování Veronika Arichteva, Dan Krejčík, Tomáš Zástěra, Andrea Bezděková, Martin Hranáč a samozřejmě Leoš Mareš, Štepán Kozub. Na Slovensku to budou jména jako FeroJoke: František Košarišťan, Evelyn Kramerová, Sajfa: Matěj Cifra, Xénia Gregušová, Lukáš Stanislav, Bekimko, On vs Ona a HelloKlaudi.Za originální myšlenkou kampaně a komplexní marketingovou strategií stojí agentura MK brand, která připravila a zrealizovala celou 360° kampaň. Na pomoc při vytvoření samotného scénáře, režie TV spotu a digitálních videí si přizvala talentovaného režiséra Marka Jarkovského, který již dlouhodobě s Leošem Marešem spolupracuje. Článek Leoš Mareš se stal tváří nové originální tyčinky Banány Bílé se nejdříve objevil na All 4 fun.
Všechny naše produkty splňují požadavky vyhlášky č. 282/2016 Sb. o požadavcích na potraviny, které lze nabízet a prodávat ve školách a školských zařízeních. S láskou a nadšením dodáváme tyčinky do školních automatů happysnack. The post Tyčinky do škol a
projít na článekČekáte návštěvu nebo chystáte oslavu a chcete servírovat něco dobrého na zub? Zkuste tyto sýrové tyčinky, po kterých se každý utluče. Posypat si je můžete tím, co máte rádi, nejlepší je ale udělat od všeho trochu. Na těsto: 250 g polohrubé mou