Lukáš a syn

Je čas na změnu. Po letech, přesněji po 27 letech, jsme se rozhodli změnit název nakladatelství, ten původní v průběhu času ztratil smysl. Nakladatelství bylo založeno v roce 1996 a v současné době jsou majiteli a jednateli Ivo Lukáš a Bohdan Lukáš, tedy starý a mladý – s tím souvisí i aktuální změna názvu nakladatelství na „Lukáš a syn. V tomto mezigeneračním střetu začínají v poslední době vycházet knížky šířeji spirituálně zaměřené, přístupnější širšímu čtenářstvu (Richard Rohr, Cynthia Bourgeaultová atd.). Vlastní cestu k přirozenějšímu přebývání ve světě jsme zahájili tituly jako např. Praktická permakultura či Kouzlo školy lesa, brzy vyjde například Hledání dobré smrti, súfijská Živoucí přítomnost či přehledová kniha Dějiny pohanské Evropy. V oblasti poezie a prózy vydáváme již devátým rokem rozsáhlé Dílo Jiřího Gruši, vydali jsme např. také živý průřez dílem dnes téměř zapomenutého básníka Karla Kapouna (Karel Kapoun Básník), který je dědečkem a pradědečkem spolumajitelů. Článek Lukáš a syn se nejdříve objevil na nakladatelství Lukáš a syn.

projít na článek

Nový CEO

Od 1. října se výkonným ředitelem Czech Publisher Exchange (CPEx) stal Lukáš Šmol, který na pozici nahradil Davida Voráčka. Lukášovou klíčovou prioritou je příprava na omezení cookies třetích stran. Lukáš v CPExu působí od roku 2017 na pozici vedoucího pr

projít na článek

Case study: Czech Ad ID Proof Of Concept Test

Ve snaze vytvořit standard reklamního cílení a identity na českém online trhu vzniklo Czech Ad ID jako společný projekt sdružení CPEx a společnosti Seznam. V dubnu a květnu 2022 jsme v CPExu společně s Mediální skupinou MAFRA, agenturou GroupM a techn

projít na článek