Po vynuceném dni volna v Saltě, závodníci týmu Big Shock Racing v úterý vyrazili do desáté etapy legendárního závodu Rallye Dakar, vedoucí do obávaného Belénu. Na jezdce čekalo 795 km náročným terénem, z toho 373 km bylo ostrých. Ostřílení dakarští účastníci už znají zrádné písečné plošiny, tentokrát však pořadatelé našli opět nová místa, do kterých jezdce vyslali na misi, která byla neuvěřitelně náročná technicky i navigačně. Liaz Franta, pilotovaný Martinem Macíkem, se několikrát dostal do naprosto extrémních a opravdu nebezpečných situací.
Po druhé etapě Rallye Dakar bylo v bivaku týmu Big Shock Racing o čem vyprávět. Pilot kamionu Martin Macík i jezdec na motocyklu Jan Brabec splnili slib a ve druhé etapě oba výrazně vylepšili své pozice. Macík se posunul na celkové 10. místo mezi kamiony,
projít na článekRozcvičování už bylo dost, v druhé etapě Dakaru 2019 Martin Macík i Jan Brabec z týmu Big Shock Racing začali závodit. Trať dlouhou 342 km posádka žluté liazky ve složení Martin Macík, František Tomášek a Jakub Kalanka dokázala zvládnout na skvělém 6. mís
projít na článekTým Big Shock Racing se pozvolna přesouvá do Peru, kde už 6. ledna odstartuje 40. ročník Rallye Dakar. Pilot kamionu Liaz Martin Macík, jeho navigátor František Tomášek a jezdec na motocyklu Jan Brabec dokončují svůj aklimatizačně-relaxační pobyt v Cuscu,
projít na článekSotva se Martin Macík a Jan Brabec ze sedlčanského týmu Big Shock Racing dospali po návratu z Rallye Dakar 2018, začali spřádat plány pro další ročník nejnáročnějšího závodu na světě. „Letošní Dakar dopadl nad očekávání dobře, páté místo mezi kamiony a ne
projít na článekDakar 2019 odstartoval. Do první etapy vedoucí z Limy do Cuska, vyrazili také závodníci týmu Big Shock Racing, pilot kamionu Liaz s číslem 504 Martin Macík a motocyklista Jan Brabec, který startoval ze 46. pozice. A užili si pravou dakarskou jízdu, s dlou
projít na článek