Macík si v dunách doletěl pro 3. místo

Závodníci týmu MM Technology, pilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda zdolali písečné duny 6. etapy Rallye Dakar na skvělém 3. místě. O necelé 3 minuty za vítězem. V celkovém hodnocení je sedlčanská posádka 4. A v cíli měla opět co vyprávět. Oranžový kamion Čenda dokázal projet všechny nástrahy dunové trati ve skvělém tempu, zvládl na kluzké mokré skále vybrat smyk a na trati potkal i velbloudy. Po dojetí náročné etapy čekal na posádky ještě dlouhý přejezd do deštivého Rijádu. Celková porce ujetých kilometrů se dnes šplhá k 900. A mění se i program na další dny.

projít na článek

Martin Macík si na španělské Baja Aragon doletěl pro bronz

Martin Macík v kamionu Liaz skončil na Baja Aragon třetí, hned za Vila Rocou a De Rooyem. A to navzdory lupičům, kteří tým připravili o část vybavení, i faktu, že většinu sobotních etap odjela posádka bez brzd.

projít na článek

Macík po 2. etapě stále v TOP5

Tým Big Shock! Racing vybojoval ve 2. náročné etapě Dakaru výborné 5. místo a celkově si drží 4. pozici. Ani tentokrát nebyla o zážitky nouze. Posádka žlutého kamionu ve složení Macík, Tomášek a Švanda ujela 457 závodních kilometrů ve vibrujícím kamionu.

projít na článek

Martin Prokop je již šestý a Martin Macík je třetí

Maratonskou etapu s 275 kilometrů dlouhým měřeným úsekem měli ve čtvrtek před sebou Martin Prokop a Viktor Chytka z Orlen Benzina Teamu. Díky skvělému výkonu v dunách, kam se těšili z náhorních planin kolem Hailu, se dokázali posunout na šesté místo celko

projít na článek

Macík v Africe otestoval Karla.

Tým Big Shock Racing se vrátil z afrického testování s mnoha zajímavými poznatky. Martin Macík se poprvé svezl v písečných dunách ve svém novém kamionu pojmenovaném Karel. Náročný 14denní trénink měl odhalit slabiny dakarského speciálu, na kterých začnou

projít na článek

Tomeček v Africe zaútočil v dunách

Těšili jsme se a v osmé etapě Africa Eco Race jsme se i dočkali. Nádherné nové a staronové úseky, brutálně náročná trať a nejvíc dun v ročníku. Osm a mnohem více hodin závodění, po mnoha letech dojezd do dakarským závodům zaslíbené krajiny v oblasti Tidji

projít na článek