Tým Big Shock Racing se dnes po měsíci vrátil z úspěšného testování v saharské oáze Ksar Ghilane. Martin Macík prověřil Frantu, svůj závodní speciál Liaz, který bude mít pro Dakar 2019 vyšší výkon motoru a také další technická vylepšení. Ta by kamionu měla pomoci hladce projet písečné terény v příštím peruánském ročníku. Jan Brabec zase prošel důkladným a občas dosti tvrdým navigačním tréninkem. A test odolnosti zažili i noví mechanici, kteří by v lednu měli s týme poprvé absolvovat nejnáročnější motoristický závod. Na africkém soustředění se vystřídaly také dvě skupiny fanoušků.
Tým Big Shock Racing se vrátil z afrického testování s mnoha zajímavými poznatky. Martin Macík se poprvé svezl v písečných dunách ve svém novém kamionu pojmenovaném Karel. Náročný 14denní trénink měl odhalit slabiny dakarského speciálu, na kterých začnou
projít na článekMartin Macík Jr. se ještě 30. prosince projede ve svém tréninkovém kamionu, na Silvestra nastoupí do letadla směr Buenos Aires, aby se letos opět vydal na závod Rallye Dakar. Martin je profesionálním pilotem závodního kamionu Liaz, týmu KM Racing. Dakaru
projít na článekDakarský pilot Martin Macík má novou hračku. Jeho táta, šéf týmu Big Shock! Racing Martin Macík starší, mu postavil nový závodní kamion. Jmenuje se Arnošt, podle kabiny jde o Iveco Powerstar, ale osobitá stavba vznikla na základě 20 let konstrukčních zkuš
projít na článekTým Big Shock! Racing vybojoval ve 2. náročné etapě Dakaru výborné 5. místo a celkově si drží 4. pozici. Ani tentokrát nebyla o zážitky nouze. Posádka žlutého kamionu ve složení Macík, Tomášek a Švanda ujela 457 závodních kilometrů ve vibrujícím kamionu.
projít na článekPilot Martin Macík, navigátor František Tomášek a mechanik David Švanda, v barvách týmu Big Shock! Racing, vyhráli Rallye du Maroc. Domů si vezou také 3 etapová vítězství. Jejich Čenda, nový vůz sestrojený vývojáři sedlčanského týmu MM Technology, dostal
projít na článek