Autor: Jarda Majer 7 minut čtení Magická transformace webu klienta a jeho kampaní ke snížení nákladu o 99,12% Setkání s výzvou: Nový klient vyhledává pomoc Nový klient, přišel za mnou nešťastný, oslovil mě přes můj web. Odešel od velké agentury, které dával desítky tisíc za úpravy na webu a provoz reklamy. Dodavatel služeb je čím dál dražší a nenese výsledky, zda bych se mu na to mohl podívat. První dojem: Web jako začarovaná bažina z temného lesa Když jsem se poprvé podíval na stav webu od klienta, bylo to jako kouzla černé magie Web mi odhalil temnou bažinu a zbloudilé světlušky, menu nefungovalo správně, návrat na domovskou stránku z podstránek vždy skončil v nekonečném bludišti klikání, a mobilní verze Diagnóza problému: Skřeti v kódu No, řekněme, že jsem viděl mnohem lépe namíchané lektvary na kouzelných webech. Bylo jasné, že ten web je úkol pro čaroděje, co ten kód osvobodí od skřetů. Kteří posedli temnotou menu, skřeti zákeřně narušili harmonii a kód uvrhly v labyrint plný nepřekonatelných pastí. Web už pohlcují stínů chaosu. Web byl prolezlý skřety, kteří měli až příliš špičaté uši a bránili webu zavírat menu na mobilní stránce. A to jsem se neodvážil věštit, jak to bude vypadá uvnitř (po přihlášení jasné překvapení, které stíhá šok). Je dost nepříjemné pro uživatele a majitele firmy”, když se proklikne z placené reklamy přes mobil a po otevření hamburger menu a po výběru položky (kromě loga), se nic nestane. Na 6 tlačítkách! Ono to někdy udělalo co mělo, ovšem jen na home page. Z podstránky to ani nepřešlo na již výše zmíněné kotvy na home page. Ovšem uživatel to viděl stále pouze jako otevřené menu, a asi dost nechápal co se to děje. Sám bych odešel a nezkoumal co tomu je, kdyby to nebyla pro mě výzva vyléčit web, aby dělal klientovi radost. Akční plán: Magické obklady a transformace S webem to bylo hodně na štíru, ovšem jak se ukázalo později na PPC reklamách, to bylo celé měsíce prokleto černým mágem. Tohle jsem viděl jako velkou temnou díru. Náklady na reklamu byly kolem 15 000 Kč měsíčně, okamžitě jsem je zastavil.Kód webu jsem začal zbavovat od všech skřetích temných sil, snažil jsem se jednat velmi rychle. Jako první jsem musel najít ingredience, abych namíchal lektvar, který uzdravil menu. Po několika pokusech jsem menu dal dohromady a vyléčil ty nejhorší rány a šrámu. Web jsem celkově vylepšil a přičaroval mu potenciál k získávání vyšší počty poptávek. Realizace: Záchranná výprava pro web a kampaně Vše muselo fungovat bezchybně hlavně na mobilních zařízeních, zajistil jsem, že každý proklik vede přesně tam, kam má. Vytvořil jsem atraktivní tlačítko Získejte nabídku zdarma přímo na vstupní stránce, aby nikdo neodolal. Přidal jsem poptávkové formuláře, které vypadají intuitivně. Kontakty na webu jsem obohatil o mapu sídla, což webu dodalo na profesionálním vzhledu. Teď jen čekám na fotku od klienta, která zvýší důvěru ke konverzi potenciálních uživatelů, když uvidí u kontaktu, s kým budou komunikovat. Nová cesta digitálního marketingu: Reklamy na míru a analytika To však nebylo vše pro zlepšení výsledků. Jak už jsem zmínil, původní reklamy jsem vypnul zcela, a vytvořil jsem úplně novou kampaň, v které jsem zapnul jednu reklamu. Pomohl jsem placenými nástroji s AI, jako se inspiraci na atraktivní texty. Podle vytipované persony pro odvětví, které vůbec neznám. Hledal jsem co nejvíce cílené texty a na kampani jsem si dal záležet, přidal fotky a mnoho ingrediencí jako variant podkladů. Web jsem propojil s Google Analytics, Search Console a nasadil konverzní měření na děkovné stránce i měření kliknutí na telefonní číslo. Nic z toho na webu dříve nebylo. A co se týče nákladů na reklamu? Chyběl jen kousíček, abych dokázal náklady snížit skoro o 100%, díky pečlivě připravené kampani. Chybělo málo, aby byl proklik za nula Kč! To je jedna z věcí, co mě na mé práci baví. Přijmout výzvu, zasáhnout do procesu a transformovat něco, co bylo kdysi považováno za děsivé, na něco, co může být považováno za skvělé. Použitím kombinace kreativity, technické dovednosti a hlubokého porozumění WordPressu a Google službám, jsem byl schopen nejen opravit a optimalizovat web, ale také výrazně snížit náklady na prokliky – z 65,68 Kč na pouhých 0,58 Kč! To je snížení o více než 99%! Přeměna překonána: Od bažin k skvostu Tento projekt ukazuje, že se správným přístupem a specialistou na webovou magii, lze dosáhnout výsledků. Bez ohledu na to, jak náročný může být počáteční stav. Pro mě to není jen další spolupráce, je to příležitost ukázat. Že spojení se správným člověkem, s někým, kdo skutečně rozumí potřebám propagace kolem webových stránek a má technické znalosti, lze dosáhnout úžasných proměn.Každá změna a každá magická přísada, kterou jsem do toho webu vykouzlil, byla promyšlená s cílem přinést co nejdříve zlepšení, ale také dlouhodobě udržitelný úspěch. Tento projekt mi opět potvrzuje, že se nadšeným přístupem, odborností a kreativitou, lze obrátit i ty nejděsivější přízraky z bažin ve skvost, který bude rozumět potřebám klienta. Děkuji za výzva a další spolupráci Jsem moc vděčný, že jsem mohl pomoct klientovi díky mým magickým zkušenostem, vytrhnout jeho firmu ze spárů krvelačně draka, který se ho chystal sežrat. A hltat jeho pytle zlaťáků s nefunkčním webem. Ano, u mě to taky nebude levné, ovšem o mé odbornosti vypovídá, už jen fakt, že jsem klientovi během prvních 14 dní spolupráce dokázal ušetřit a ochránit desetitisíce a zbytečné firemní náklady. Web nese v patičce copyright z roku 2022 a podle dat z kampaní jim reklamy v tomto stavu běží od června 2023, mají tam útratu, k dnešnímu dni přes 180 tisíc.Starám se o WordPress weby a vaše kampaně s péčí, kreativitou a technickou zručností. S klienty dosahuji obrovských věcí. Sdílet článek na sociální sítě Facebook Twitter LinkedIn PrevUkázat starší příspěvekProč je důležité používat child theme na WordPressu Nevíte si rady? Potřebujete poradit? Objednejte si WordPress konzultaci online. Vysvětlím vám na sdílené obrazovce konkrétní postupy a zašlu video záznam. Zjistit volný termín Konzultace probíhá formou videokonference, zašlete požadavek s jakým tématem potřebujete poradit. Já si vyhradím čas a vysvětlím vám dané téma. Autor Jarda Majer 19 let tvořím webové stránky, posledních 9 let se zaměřuji jen na WordPress řešení. Pro své zákazníky připravují kompletní prezentace na míru, nebo jednoduché stánky z dodaných podkladů. Mám za sebou realizaci několika e-shopů. Obsah článku 7 minut čtení WordPress Poradna Další služby Správa WordPressuOprava nefunkčního WordPressuAdministrace WordPressuAnalýzy návštěvnostiAudit webuPPC kampaně Facebook Linkedin Instagram Jarda Majer, IČ: 74083066Zapsán v živnostenském rejstříku od roku 2005.Bankovní spojení: 213751254/0300Sídlo: Náměstí generála Knopa 1061, 564 01, ŽamberkKancelář: J. Trnky 68, Frýdek Místek 736 01 © 2005 2024 JARDA MAJER WORDPRESS SEPCIALISTA TVORBA WEBOVÝCH STRÁNEK A ONLINE MARKETING. Tento web pohání WordPress, tak jako 43,2% všech webových stránek na internetu. Článek Magická transformace webu klienta a jeho kampaní ke snížení náklad o 99,12% se nejdříve objevil na Tvorba web stránek ✅ WordPress na míru ✪ Specialista na WordPress.
Magická psychologie Magická psychologie vychází z psychologie, jak ji běžně známe, a zároveň řeší i to, co běžná psychologie vyřešit neumí, tedy to, co běžně nazýváme magií. Kombinace magie a psychologie je ta nejvýhodnější pro řešení každodenních i neob
projít na článekJeden den plavby od Leticie, v kolumbijské příhraniční zóně, kilometry a kilometry od nejbližších, i těch nejsamotářštějších sousedů, jsem jednoho večera objevil na břehu tuhle opuštěnou chatrč, skrývající se mezi rákosím v zaplavené laguně. Příspěvek Kaj
projít na článekMilé ženy, tento příspěvek bude hodně dlouhý. Je to z toho důvodu, že vás všude vyzývám ke sdílení, tak jsem se rozhodla sama sdílet svou cestu změny. Ono je totiž ve své podstatě jedno, kde procházíme zkouškou, platí tam stejné zákonitosti. A často to bý
projít na článekAutor: Jarda Majer 4 minut čtení Proč je klíčové pro váš WordPress web používat child theme Před tím, než začnet
projít na článekV rámci komponenty 2.3 Přechod na čistší zdroje energie, „Fotovoltaické systémy s/bez akumulace – I. Výzva“ dojde instalací fotovoltaiky na střeše budovy ke snížení energetické náročnosti budovy. The post Snížení energetické náročnosti budovy RESTDAY appe
projít na článek