Pro prémiovou značku domácích spotřebičů Miele jsme připravili novou kampaň “Mám Miele”, zaměřenou na inovativní užitné vlastnosti produktů této německé značky. Důvody proč mít Miele sdělují vkampani nejen ambasadoři lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková, vítězka MasterChefa Kristina Nemčková a bard české gastronomie Zdeněk Pohlreich. Tvářemi značky se []
Organizace nabízí k prodeji přebytečný majetek, který je v současné době nevyužíván. Jedná se o:průmyslovou pračku Miele PW6080 pořízena v prosinci 2009 cena dohodou www.pracka.czPodrobnější informace na telefonu 734 685 168 Ing. Jana Šormová, ekonomk
projít na článekAuta maj svůj Mercedes, dom c spotřebiče maj Miele a okna maj sv nepřekonateln Josko. Co je spojuje? Jsou pičkou ve sv m oboru a pro v echny m me tu čest v KPA ONE pracovat. Pro zastoupen rakousk ho v robce pr miov ch oken, dveř a podlah Josko na
projít na článekNová kampaň, nová kreativa, nová motivační spotřebitelská soutěž. To vše startuje od poloviny února pro našeho klienta Miele. Ester Ledecká sice na přelomu roku rehabilitovala po operaci klíční kosti a tudíž nezávodila, nicméně o jejich vítězných schopnos
projít na článekV současné době je na trhu velké množství praček, které se liší svými funkcemi, výkonem a cenou. Pokud hledáte nejlepší pračku, která splní vaše potřeby a poskytne vám kvalitní výkon, je důležité pečlivě zvažovat možnosti a srovnávat jednotlivé modely.