Marketingová strategie – zlatá rybka Atlantic plní první přání

Už víte, co Vás v roce 2015 čeká? Máte již připravený plán, který Vám pomůže splnit Vaše stanovené cíle? Pokud máte za to, že se Vás tyto aktivity netýkají, rádi Vás přesvědčíme o opaku. Naše zlatá rybka plní první přání a je připravena poradit s přípravou plánu letošních komunikačních aktivit na míru Vaší společnosti. Jestliže jste již marketingový plán připravili, využijte naší nabídky a konzultujte s námi zamýšlené aktivity. Tým specialistů Atlantic Vám připraví jednotný a přehledný plán Vašich ročních kampaní, které povedou k úspěšnému budování značky, zvýšení povědomí o Vaší činnosti či podpoře prodeje Vašich produktů a služeb. Čím jednodušší a lepší marketingovou strategii máte, tím dříve budete prodávat vaše produkty. Marketingová strategie představuje jednotnou, srozumitelnou a realizovatelnou koncepci, jak oslovit vašeho zákazníka. Na jaké otázky vám marketingová strategie odpoví? ujasní vám marketingové a komunikační cílekonkretizuje cílovou skupinudefinuje, co přesně chcete cílové skupině říci a jak jí to chcete řícivyměří časový harmonogram jednotlivých komunikačních krokůurčí rozpočet na dané časové období marketingových aktivit Jak postupujeme při sestavování marketingové strategie? Nejprve vám pomůžeme definovat cílové skupiny a cíle, následně navrhneme formy efektivního oslovení, mediální plány, kreativní zpracování, připravíme návrh na podporu prodeje a zvolíme metody pro následné vyhodnocení efektivity strategie.Data pro naplánování kampaně „necucáme z prstu“, ale plánujeme na základě jasných a prokazatelných čísel. Pro plánování a přesné zacílení využíváme monitoring mediálních investic vaší konkurence, vlastní nástroje CPT Rank Software, CPC Online Rank atd. analyzujeme situaci definujeme cílovou skupinu definujeme cíle zvolíme nástroje komunikace vytvoříme harmonogram změříme efektivitu Chcete se dozvědět více? Čtěte dále na našem blogu.

projít na článek

Rybka

The post Rybka first appeared on Nejlepší české vtipy.

projít na článek

Dámský náramek z bílého zlata

Elegantní dámský náramek z bílého zlata, jehož dominantou je kytička složená ze sedmi zirkonů ( popř. briliantů ). materiál: bílé zlato 585 /1000 ( 14 k. ) váha: 11.40 g použité kameny: zirkony ( na přání brilianty ) cena s diamanty brilianty Si1 G : 292

projít na článek

Nová obsahová strategie, která funguje

Mám novou strategii. Kratší verze je, že ta strategie funguje amám to ověřené na svém projektu. Dostanu se na první stránku do 3 měsíců, bez velkých investic do linkbuildingu astačí mi ktomu obsah. Delší verze níže včlánku. Musím se sněčím Continue Readin

projít na článek

Nákup zlata v Česku se vyplatí

České investory do zlata navíc nemusí trápit ani jeho současné oslabení. V korunách totiž cena zlata stále roste. Loni například v korunovém vyjádření zlato posílilo o 11 procent, a to přesto, že v dolarech zlato ztratilo zhruba 15 procent.

projít na článek

Klesající cena

Cena zlata za poslední rok klesla takřka o 13 procent na 1170 dolarů za troyskou unci. Hlavní vinu na tom má posilování amerického dolaru – tradičně totiž platí, že se hodnoty zlata a dolaru pohybují opačným směrem. Když dolar posiluje, cena zlata klesá a

projít na článek