S nástupem roku 2024 se bude digitální marketing ocitat v čele pozornosti v oblasti firemních komunikačních strategií. Rychlý vývoj technologií, zejména umělé inteligence. Změny v chování zákazníků a aktuální globální události mají významný dopad nejen na digitální sféru, která se stále více stává prostředím, ve kterém firmy komunikují se svým cílovým publikem. Firmy se musí snažit nejen udržet krok s aktuálními digitálními trendy, ale také být schopny inovovat a adaptovat se na rychle se měnící digitální prostředí. V následujícím seznamu akcí se podíváme na klíčové marketingové akce, které budou hrát důležitou roli v roce 2024. Od personalizace digitálního obsahu a vizualizace digitálních dat po využití umělé inteligence a etický digitální marketing. Digitální trendy, posílení digitálních strategií a dosažení lepších výsledků v online marketingovém prostředí. To budou hlavní témata roku 2024. Pojďme se podívat na marketingové akce, které si nesmíte nechat ujít. Marketing Festival 20. 22.2.2024, Brno 9. ročník Marketing Festivalu, který se po dvou on-line ročnících a následné dvouleté pauze vrací v původní podobě naživo, nabídne opravdu bohatý line-up. Na pódiu Janáčkova divadla v Brně se představí ty nejvýraznější osobnosti, jejichž názory hýbou aktuálním světem digitálního marketingu. Marketing Festival 2024 slibuje vyvážený mix strategicky i technicky zaměřeného obsahu. Czech Online Expo 27. 28.2.2024, Praha Největší český e-commerce a online business veletrh. Poslechněte si více než 150 přednášek a workshopů o PPC, UX & CRO, SEO, datech v e-commerce, zákaznické podpoře, náboru zaměstnanců a personalistice, logistice, expanzi, sociálních sítích i obsahu. Event Fest 24.4.2024, Praha Konference EVENT VISION Vám stejně jako v předchozích letech přinese řadu zahraničních i českých speakerů, kteří budou mluvit o aktuálních tématech event marketingu. A jaká to budou témata? Zřejmě není v našem oboru žádné téma s takovým otazníkem, jako jsou Eventy v metaversu. Je to pro pořadatele hrozba nebo výzva? Mají se agentury bát, že přijdou o své zakázky? Lze skutečně organizovat udržitelné eventy? Existuje event s nulovou uhlíkovou stopou? A pokud ano, jak má vypadat? Jak přistupují k live marketingu přední světové značky? Je rozdíl v přístupu mezi progresivní telekomunikační značkou, světovou automobilkou nebo jednou z největších světových kosmetických firem? Rezonuje ve světě sportovních projektů dneška něco více, než Oktagon MMA? Jak lze vydupat ze země takový sportovní projekt, který pravidelně sledují statisíce lidí? Další marketingové události budu přidávat v návaznosti na to, jak budou zveřejňována data jejich konání. Článek Marketingové akce v roce 2024 se nejdříve objevil na Ondřej Soldán.
Rádi bychom vám poděkovali za vaši přízeň v nelehkém roce 2023 a popřáli vám vše nějlepší, hlavně pevné zdraví a hodně pracovních úspěchů v novém roce 2024. The post PF 2024 appeared first on VW Scene.
projít na článekCeny pohonných hmot nadále klesají. Natural 95 zlevnil o 15 haléřů na průměr 37,90 Kč/l. Naftu tankujeme levněji o 33 haléřů, v průměru za 36,19 Kč/l. Nejvíce jsme zaplatili v Praze a Středočeském kraji. Tam vycházel Natural 95 na 38,81 Kč/l a 38,20 Kč/l
projít na článekLille 2024: Sjednocení pivovarníků I letos jsme měli tu čest pořádat prestižní pivovarský kongres Lille 2024 – 39th EBC Congress and 6th edition of T
projít na článekV pátek 26.ledna 2024 se ve Zlíně uskuteční další setkání zeměměřičů, působících ve Zlínském kraji. Akce snázvem ZLÍNGEO 2024 bude opět vCentroprojektu (Štefánikova 167, 76001 Zlín). Organizátoři zaslali redakci Zeměměřiče předběžný program. Témata referá
projít na článekSpojení expertů na druhém ročníku akce CarDia Project Offsite Meeting 2024 Ve dnech 12. – 13. 4. 2024 se konal druhý ročník akce CarDia Project Offsi
projít na článek