Messenger: Nová zbraň moderního finančního poradce

Doba se mění. Všechno je rychlejší. Chodit denně na několik schůzek z nichž dopadne jen zlomek, je čím dál tím méně efektivnější. Představte si, že byste měli k ruce svého asistenta, který pracuje 24/7, je spolehlivý, loajální a vždy po ruce. Na první kolo schůzek chodí sám. Od lidí získává potřebné údáje k uzavření hypotéky, pojištění nebo nějaké investice.  Následně vám vše předá a vy se fyzicky potkáte už s připraveným klientem. Zní to jako pohádka? Je to realita realita jménem Messenger. Proč začít používat Messenger již dnes V České republice používá Messenger více jak 3 900 000 uživatelů (zdroj: Facebook Ads, 2020), kteří na něm tráví hodiny denně. Nosí si ho neustále u sebe ve svých mobilních zařízeních a chatování dávají mnohdy přednost před klasickým telefonováním. Zde je vaše příležitost. Představte si, že oslovíte člověka se zájmem o hypotéku přesně v momentě, kdy přemýšlí, jakou banku zvolit. Zjistíte od něj základní parametry, pošlete mu hrubou kalkulaci a pokud vše vypadá slibně, pozvete ho na schůzku, kde doladíte detaily. Teď si představte, že takových konverzací jste schopni dělat desítky denně a plně automatizovaně. Vše díky Messenger chatbotovi. Jak taková konverzace s digitálním asistentem vypadá si můžete vyzkoušet zde. Tip: Zkuste si telefonem vyfotit následujícíc QR kód a vyzkoušejte Messenger marketing na vlastní kůži. Messenger chatbot přímo pro hypoteční a finanční poradce Každý finanční poradce má svou doménu. Někdo je silný v hypotékách, někdo v pojištění. Váš digitální asistent by měl toto reflektovat a vašeho potenciálního zákazníka provést vaším portfoliem a doporučit mu produkt, který je pro něj nejvhodnější. Poté vám poslat notifikaci, že na vás čeká připravený klient, který by si s vámi chtěl domluvit schůzku. Pokud byste si nechali podobného chatbota stavět na míru od základu, vyšel by vás na desetitisíce korun a vývoj by trval měsíce. Proč ale znovu vymýšlet nové kolo? Co použít již hotovou šablonu, ve které si pouze vyměníte texty, obrázky a máte hotovo. Navíc si ho může dovolit úplně každý. Seznamte se s HypoBotem HypoBot je šablona, která vznikla díky stále rostoucí poptávce ze stran finančních poradců. Nástroj, který dokáže generovat a zpracovávat kontakty vše online a s minimální časovou investicí samotného poradce. HypoBot umí celou škálu funkcí, od počítání měsíční splátky hypotéky, až po zaslání fotky velkého techničáku v případě pojištění vozidla. Umí toho tolik, že jsme mu museli vytvořit vlastní web, kde vše popisujeme. Přesto je jeho použití neuvěřitelně snadné. Po instalaci dokáže ihned komunikovat jménem vaší Facebookové stránky. Poté už jen stačí na stránku přivést uživatele a nestihnete se divit, co se začne dít. Ptáte se, kde tyto uživatele vzít? Tak čtěte dál. Dostaňte uživatele na svůj Facebook pomocí Messenger marketingu HypoBot je velmi silný nástroj, ale je potřeba do něj nasměrovat uživatele, které společně proměníte v klienty. Způsobů je několik. Pro inspiraci jsem níže připravil několik případů, jak svého nového digitálního asistenta propagovat. Facebook reklama Nejsnadnějším způsobem, jak znásobit počet zákazníků, je investice do Facebook reklamy (ano, bohužel to něco stojí) nasměrované přímo do Messegeru. HypoBot obsahuje průvodce výběrem hypotéky. V této části se uživatele ptá, zda chce novou hypotéku, rekonstrukci, refinancování apod. Dále pak, kolik má vlastních prostředků a jak velký chce úvěr. Vše pomocí konverzace vedené přímo v Messengeru. Jednou ze základních výhod, oproti různým webovým hypokalkulačkám, je nejen samotná forma pomocí konverzace, která buduje vztah mezi vámi a potenciálním zákazníkem, ale především to, že každý klik z reklamy znamená nový kontakt. U hypokalkulačky získáte kontakt, až v momentě, kdy ji vyplní, což udělá jen zlomek lidí. Webová návštevnost HypoBota lze jednoduše propojit s webem pomocí různých lištiček, tlačítek a pop-up oken. Tím dostanete stávající návštevnost webu, která je interpretována pouze jako číslo v Google Analytics, do Messengera, kde se okamžitě změní v reálný kontakt. Asistent na osobních schůzkách a při networkingu Ukažte svým potenciálním zákazníkům, že se nebojíte inovací a jdete s dobou. Na vizitku vložte kromě svého telefonního čísla také QR kód, po jehož vyfocení se uživatel dostane přímo na kalkulaci hypotéky. A hádejte co, po vyfocení QR kódu automaticky získáváte Messenger kontakt. Distribuce obsahu Velkou výhodou Messengera je, že po uživateli nepotřebujete vyloudit žádný jiný kontakt. Takže distribuce ebooků získává úplně jiný význam a charakter.  Nejste v tom sami To nejlepší na konec. Hypobota lze zakoupit v tarifu FULL SERVICE, kdy ho nejen nainstalujeme a celého nastavíme, ale získáte v ceně i konzultaci, na které vám pomohu nastavit celý proces okolo Messengera. Součástí měsíční licence je také členství v uzavřené skupině, kde budeme společně ladit váš MSG marketing tím správným směrem. Naskočte na vlnu jménem Messenger včas a udělejte další krok ke své časové nezávislosti.  Více o HypoBotovi na stránkách projektu, nebo napište přímo mně na [email protected]. >>> Vyzkoušet HypoBota <<<

projít na článek

Na zádech nemám zbraň, ale violoncello

Article Na zádech nemám zbraň, ale violoncello origin from Mezinárodní hudební festival Kutná Hora

projít na článek

Podnikání Martina Zoubka

Mezi kontroverzní osoby ve světě finančního poradenství patří médii velice zmiňovaný Martin Zoubek. V počátku své kariéry byl často prezentován jako odborník na problematiku digitálního marketingu a účinných obchodních strategií. Postupem času se pohled n

projít na článek

18. Bez obalu sKateřinou Konečnou

asociální lidovci; stíhačky jako symbol podřízení; hladomor jako zbraň

projít na článek

Vaše nová manikéra

Vážené zákaznice, Vážení zákazníci! Od Dubna na Vás čeká v našem studiu nová manikérka slečna Natálie Panovská! Moc se na Vás těší! :-) Na nic již nečekejte a objednejte se na Vaše nové nehtíky! :-) Slečna je velmi šikovná! :-) Více na www.denlen.cz

projít na článek

Definice luxusního bydlení se změnila. Hlavní benefity máte možná i vy

Význam slova luxus se v průběhu let mění. To platí i pro exkluzivní nemovitosti. To, co dříve bylo považováno za luxus, je dnes součástí moderního standardu bydlení. Co je dnes pro nás důležité? Zdroj

projít na článek