Girl i boy bandy z Jižní Koreje si získaly srdce milionů fanoušků po celém světě. Právě oddanost publika oblíbeným kapelám nyní inspirovala chuť limitované edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Při otevření plechovky Coca-Cola K-Wave Zero Sugar zažijí fanoušci stejný pocit vzrušení, které cítili při prvním setkání s K-Popem. S každým douškem si pak dopřejí osvěžující ovocnou chuť nápoje Coca-Cola s nádechem kouzla K-Popu. Pro spolupráci na kampani získala Coca-Cola nejžhavější skupiny K-Popu – Stray Kids, ITZY, NMIXX a zakladatele JYP Entertainment J. Y. Parka. Ti se spojili a vydali ultimátní hymnu K-Popu „Like Magic“. Přes QR kód na nápojích Coca-Cola K-Wave Zero Sugar získají fanoušci online přístup na velkolepý koncert K-Wave, který proběhne v červnu v jihokorejském Soulu a vystoupí na něm zmiňovaní umělci. „Jsme nadšeni, že můžeme na českém a slovenském trhu vůbec poprvé představit limitovanou edici Coca-Cola Creations. První letošní příchutí je Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, která je inspirovaná uměním K-Popu. S jejím uvedením Coca-Cola přináší nejen novou příchuť, ale také nabídne nevšední prožitek „K-Wave Experience“. Prostřednictvím tohoto jedinečného digitálního zážitku si budou moci fanoušci personalizovat píseň „Like Magic”, nahrát do ní svůj hlas nebo svého avatara a následně vše sdílet na svých sociálních sítích. Do kampaně se zapojí i vybraní lokální influenceři, například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin,” říká Mária Drotárová, senior brand manager Coca-Cola pro ČR a SK. V rámci uvedení na trh v České a Slovenské republice bude limitovaná edice Coca-Cola Creation K-Wave podpořena digitální kampaní, komunikací na sociálních sítích a spoluprací i s místními influencery jako například Pam Rabbit nebo Adam Pavlovčin, podporou v místě prodeje a PR kampaní. Coca-Cola se také rozhodla při této příležitosti navázat partnerství s Czech Korean Production a podpořit letošní taneční soutěž, která proběhne v březnu. Limitovaná edice Coca-Cola K-Wave Zero Sugar je dostupná na vybraných trzích po celém světě, včetně Spojených států, Španělska, Singapuru, Jižní Koreje a samozřejmě České a Slovenské republiky. Globální kampaň byla vytvořena agenturami Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR a EssenceMediaCom. Pro více informací o Coca-Cola Creations navštivte www.coca-cola.comThe post Milujete K-Pop? Osvěžte svůj hudební styl s limitovanou edicí Coca-Cola K-Wave Zero Sugar! first appeared on Beauty blogerky ⭐ fajn čtení pro ženy ✅.
Nakup Coca-Cola nebo Coca-Cola Zero 500ml PET a Studentskou bagetu 200g od Vltavotýnských lahůdek. Nyní dohromady jen za 44,90 Kč. Akce platí od 26.9. do 31.10.2016 ve všech supermarketech Trefa.
projít na článekNakupte výrobky Coca-Cola a vyhrajte 2x kuchyň Oresi za 100 000 Kč nebo jednu z dalších 150 cen. Soutěž probíhá od 20. 6. do 31. 7. 2018 v supermarketech TREFA. Nakupte výrobky Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Kinley v balení 4 x 330 ml PLE
projít na článekOsvěžte se chutí Mattoni i v zimě s novou limitovanou edicí nejoblíbenějších příchutí. Nakoupíte v supermarketech Trefa, nyní za zvýhodněnou cenu.
projít na článekZnačka, která představuje vlajkovou loď, je nejprodávanějším výrobkem společnosti a ne náhodou také nejoblíbenějším nealkoholickým nápojem na celém světě. Tělo, duši i mysl osvěžující Coca-Cola se ve Spojených státech prodává od roku 1886 a stal se z ní m
projít na článekZnačka, která představuje vlajkovou loď, je nejprodávanějším výrobkem společnosti a ne náhodou také nejoblíbenějším nealkoholickým nápojem na celém světě. Tělo, duši i mysl osvěžující Coca-Cola se ve Spojených státech prodává od roku 1886 a stal se z ní m
projít na článek