Jiří Vacek Mistr vyučuje, a proto mluví. Žák má mlčet, aby se mohl učit. Učitel ve třídě může mluvit, kdy chce a o čem chce a s kým chce. Žák jen když je tázán. To samé platí i o společné meditaci s mistrem. Když mistr usoudí, že je potřebné něco říci, tak to řekne. Nemoudří žáci, kteří se považují za rovné mistrovi, také při meditaci někdy mluví, což znamená, že ani nemeditují. Takového nevhodného chování se dopouští mnozí hledající. Nechtějí uznat, že nejsou rovni mistrovi a proto sobě i druhým velmi škodí. To je jen jeden z více nešvarů, kterými žáci ve vztahu k mistrovi trpí. Zaměňují jeho tělo za Ducha, který je oživuje a tato nevědomost je zdrojem neúcty k mistrovi, která nese zlé ovoce.
PONDĚLÍ 14.15 – 15.20 2. roč. I. c. (tanečně-pohybová průprava pro souč. t.) vyučuje AW 15.25 – 16.10 Přípravka II (6 let, tanečně-pohybová průprava pro lid. i souč. t.) vyučuje AW 16.15 - 17.00 Hrajeme si pohybem (4 roky, tanečně-pohybový předpřípravn
projít na článekJiří Vacek Mistr má vždy pravdu, i když ji nemá - to je přece nesmysl - ale není. Mistr nejen má pravdu, ale on je dokonce pravdou, protože nejvyšší pravda je: Já jsem je Pravda.
projít na článekJiří Vacek Občas tuto pravdu nalezneme v duchovní literatuře, ale málo jí rozumíme. Mistr není tělo a proto ani jeho tělo, celá zevní osobnost není Bohem i když je mu blízko. Mistr je vědomí Já jsem, které v něm září stejně odhalené jako v Bohu. Svým o
projít na článekJiří Vacek Mistr není hmotné tělo ani mysl, ale sebe si vědomé božské vědomí. Žáci si nevolí mistra, ale mistr si vybírá žáky. O tom, kdo je žákem mistra, rozhoduje vztah žáka k jeho osobě a pokrok na stezce, který žák dosahuje. Pokrok žáka, k
projít na článekhledající Svým duchovním dosažením nám Mistr na společných meditacích pomáhá si uvědomovat, co svou duchovní praxí dosáhnul on sám – Jeho stupeň uvědomění. Což je neocenitelná a slovy nevyjádřitelná pomoc. Ale nejenom to. Mistr Jiří Vacek a možnost oso
projít na článek