Náborová kampaň Zálesí a.s.

Kampaň 2018 na nábor nových zaměstnanců pro společnosti Zálesí a.s.: Bannery, billboardy, inzerce v tisku a na sociálních sítích a vyvrcholení kampaně v podobě Dne otevřených dveří.

projít na článek

Event: Den otevřených dveří Zálesí a.s.

Ábéčko se nebojí ani organizace eventů! Při příležitosti 25 let od založení společnosti Zálesí a.s. jsme zajistili kompletní grafickou podobu akce, tisky, výrobu, zajištění mobiliáře, doprovodný program a celkový hladký průběh akce. Dne otevřených dveří s

projít na článek

OSVĚTOVÁ KAMPAŇ

Intervenční centra zahájila osvětovou kampaň „Zastav kolotoč násilí“ . Jejím cílem je upozornit veřejnost na závažné společenské téma – přenos násilí mezi generacemi. Kampaň je podpořena grantem z Norska prostřednictvím Norských fondů 2014 – 2021. Zač

projít na článek

Toyota: nová kampaň na nízkoemisní vozy

České zastoupení automobilky Toyota spustilo novou brandovou kampaň zaměřenou na představení svých alternativních pohonů. Na mediální kampaň s názvem Beyond Zero naváže na podzim i stejnojmenn

projít na článek

Kampaň Air as Food

Pro asociaci Eurovent jsme vytvořili globální kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o možnostech technologií na úpravu vnitřního klimatu, které prokazatelně vedou ke zlepšení zdraví. Vizuály se objeví na sociálních sítích společně s osvětovými články. S

projít na článek

Banerová on-line kampaň CPIA

CPIA je Aliance českých technologických dodavatelů pro energetické zdroje. Zadáním bylo vytvořit on-line banerovou kampaň, jejíž obsahem je osvěta a propagace většího podílu zainteresovanosti českých firem na dostavbě jaderných bloků v ČR.

projít na článek