Co Vás čeká? Odpovědnost za zajištění dostupnosti potřebných materiálů a služeb. Navazování a udržování obchodních vztahů s dodavateli, jednání o podmínkách a cenách. Sledování trhu a identifikace nových obchodních příležitostí Řízení celého procesu nákupu od výběru dodavatelů až po dodávku Aktivní účast na výběru a hodnocení dodavatelů, včetně evidence schválených dodavatelů. Sledování a udržování optimálních skladových úrovní. Aktivní spolupráce s odbornými útvary při řešení zásobovacích otázek a neshod. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít? Středoškolské vzdělání Komunikativní znalost anglického jazkyka (slovem i písmem) Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti nákupu Silné dovednosti v jednání a schopnost uzavírat výhodné dohody Schopnost pracovat samostatně i v týmu Schopnost prosazovat změny Koho by tato práce mohla bavit? Tato práce může být atraktivní pro ty, které baví obchod a rádi přináší přidanou hodnotu do procesu nákupu a dodavatelského řízení, snadno se přizpůsobují se měnícím se podmínkám a těší je budování vztahů, komunikace a vyjednávání.