Ne každý e-shop uspěje

Každý si vydělává tak, jak dovede. A když má někdo obchodního ducha a k tomu přehled, jak to chodí na internetu, může se stát třeba i internetovým obchodníkem. Není na tom nic divného, protože už je velice dobře známo, že se i přes internet obchodovat dá. A může to být klidně i to nejideálnější zaměstnání pro leckoho z nás. Jenže přehnaná očekávání nejsou ani v případě internetu určitě na místě. Jistě, tato globální síť má svůj nesporný potenciál, na té se může uživit kdokoliv, ale vždy je i tady určitá míra rizika, že to nevyjde. A takové nebezpečí představují pro kdekoho z řad internetových podnikatelů vyhledávače. Jak se totiž dávno ví, hledají lidé to, co je na internetu zajímá, a tedy i to, co by si tam chtěli nakoupit, především s pomocí internetových vyhledávačů. Zadají sem hledané klíčové slovo nebo frázi a určitě najdou, co hledají. Jenže to nenajdou vždy na webu právě určitého konkrétního obchodníka. Je tu totiž spousta podobných nabídek, a tak se jich těm hledajícím také mnoho zobrazí. Vyhledávače předloží každému hledajícímu člověk celou řadu víceméně relevantních odkazů, a tyto seřadí podle vlastních kritérií. A zatímco z toho těží ti internetoví obchodníci, kteří jsou mezi nabídkami vyhledávačů v čele, ti ostatní mají pech. Když se totiž odkaz na určitý e-shop neobjeví hned mezi prvními nabídkami, zřejmě nebude otevřen, prohlédnut a využit. A tak se tu obchody nehnou z místa a neprodávající prodávající si nevydělá. Aspoň dokud nevsadí na optimalizaci pro internetové vyhledávače. A když na optimalizaci vsadí? Když podpoří e-shop založený na platformě Shopify SEO nebo když se i na e-shop založený na Webflow SEO aplikuje? Pak se dá dosáhnout právě žádoucího posunu na přední pozice ve vyhledávačích. Což je pro mnohé podnikatele mimořádně žádoucí. Protože jenom takto dobře optimalizované weby získají nepostradatelnou návštěvnost, na které mohou vydělat. Článek Ne každý e-shop uspěje se nejdříve objevil na Little carp.

projít na článek

Základní e-mail marketing pro každý e-shop

Jaké e-mailingové kampaně by měl mít opravdu každý e-shop? Tyto kampaně za nás budou pracovat už na pořád. Tak proč je neudělat? The post Základní e-mail marketing pro každý e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek

Podnikat může každý, uspěje jen hrstka. Co byste měli vědět, než do světa byznysu vlítnete po hlavě?

Podle statistik do 5 let zanikne 8 z 10 nově založených firem, při čemž polovina podnikatelů končí již během prvního roku. Některé zdroje dokonce hovoří o ještě horší situaci, ale přesto se lidé nenechávají odradit a vydávají se vstříc snům o vysokém příj

projít na článek

Když nemá e-shop zákazníky

K provozování internetového obchodu toho není zapotřebí mnoho. Stačí, aby si kdokoliv takový e-shop pořídil, stačí mít v něm co prodávat a zdá se, že už nic nebrání tomu, aby se tím dotyčný živil. Jenže ono to, co tu zaznělo, vlastně pořád ještě nestačí k

projít na článek

Co mi pomohlo rozjet e-shop k milionovým tržbám měsíčně

Asi očekáváte, že půjde o nějakou technologickou vychytávku nebo náročnou dovednost, kterou je zdlouhavé se naučit. Ale budete překvapeni, tuto činnost zvládne úplně každý a hned. A je vhodná nejen pro začínající e-shopy, ale v podstatě pro každý menší a

projít na článek

Jak rychle spustit e-shop

Pokud ještě nemáte svůj vlastní e-shop nebo se právě chystáte jej naložit, tak se vám bude hodit pár tipů, jak tento proces urychlit. The post Jak rychle spustit e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek