Ne každý z nás je chudý

I když by se z toho, co slýcháme v médiích i všude kolem, dalo usuzovat, že jsme zbídačeným národem, kde trpí prostý lid nedostatkem, není to ani zdaleka tak zlé. Máme i dost lidí, kteří si zvládli a zvládají nějaké peníze i našetřit. A když dotyční nechtějí, aby takové peníze ležely ladem, dost často je vkládají do něčeho, co přinese nějaké výnosy. Jenže úročení většiny účtů a podobných nabídek finančního trhu není ani zdaleka ideální. Skoro to vypadá, jako by si z nás banky dělaly blázny. A tak mnozí z nás hledají výhodnější možnosti investování. A investice do dluhopisů mohou být přesně to pravé. Co přinášejí dluhopisy? Pokud se rozhodneme investovat do dluhopisů, máme tu naději na lepší zhodnocení než u běžných účtů a také větší jistotu ve srovnání snbsp;akciemi. Protože tady se nám ten, komu půjčujeme, zavazuje peníze vrátit a zaplatit i dohodnutý úrok, takže předem víme, kdy dostaneme své peníze zpět a kolik nám tyto vydělají. A kvůli tomu jsou dluhopisy stále oblíbenější. A to nejen ty státní, u kterých je jisté, že se peníze nerozplynou v nenávratnu, a proto do nich strká své peníze kdekdo. Byť se na tom nezbohatne. Článek Ne každý z nás je chudý se nejdříve objevil na Salonm.

  • Web: Salonm
  • Aktualizace: 25.5.2024
projít na článek

Dýně - nádherné podzimní dekorace

Každý, kdo by chtěl získat inspiraci ke zdobení okolí svého domu teď na podzim by měl zavítat do botanické zahrady v pražské Troji. Probíhá zde podzimní výstava dýní, a otevřeno je skoro až do konce října, přesně do 25. 10. Letošní rok v našem zahradnictv

projít na článek

Může prodávat po internetu i malý chudý živnostník?

Ano může. Ale opravdu to není až tak jednoduché. Každý na to jde jinak a poradit dobře není vždy možné bez znalosti sortimentu a objemu prodávaných výrobků. Přesto se pokusím v kostce shrnout své nasbírané zkušenosti a předat je dál. Snad pomohou. U ruko

projít na článek

Jsme v provozu každý den

Sáňkařská dráha je v provozu každý den. Harmonogram odjezdu autobusů na příští dny: Úterý až Sobota – 10:00, 10:30, 11:00, 11:30, 12:00, 12:30, 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 18:00, 19:00, 20:00 Příspěvek Jsme v provozu každý den pocház

projít na článek

Základní e-mail marketing pro každý e-shop

Jaké e-mailingové kampaně by měl mít opravdu každý e-shop? Tyto kampaně za nás budou pracovat už na pořád. Tak proč je neudělat? The post Základní e-mail marketing pro každý e-shop appeared first on ProvozujemeEshop.cz.

projít na článek