Není zadní náprava jako zadní náprava

Není zadní náprava jako zadní náprava Rozhodně ne každá náprava je ta nejlepší! Hlavní roli v kvalitě hrají použité komponenty, zpracování, skladování, transport k zákazníkovi, samotná montáž. Mnoho prodejců a distributorů píše, že jejich produkt je ten nejlepší, ale je to pravda? Tento článek jsme napsali, protože se nás často lidé na to ptají na rozdíl mezi levnou a drahou nápravou. Někteří prodejci tvrdí, že mají nejlepší nápravy. Snadno je však možné „naletět“ a místo kvalitního dílu narazit na problém s levnou, podřadnou čínskou náhradou kvalitní nápravy. Neházejme však vše do jednoho pytle, ne všechny čínské produkty a komponenty jsou špatné! Zbytek vysvětlíme níže. Záleží na ceně? Odpověď je jednoduchá! Ano na ceně záleží! Cena reflektuje použité komponenty. Levný díl znamená úsporu na komponentech a dílenském zpracování. Takový produkt se prostě rychleji opotřebuje. Ukážeme vám, jak to v praxi vypadá! Je kvalita důležitá? Samozřejmě! Ložiska a čepy zadní nápravy jsou většinou nejdražšími díly a ty nejlevnější stojí 4x méně než díly od renomovaných společností. Prostě se rychleji opotřebují. Znamená to, že místo jedné výměny za kvalitní díl, můžete v případě použití levných komponent opravu dělat 3x. Což je v konečném důsledku nákladově a časově dražší, než koupit kvalitní díl. Zadní náprava a záruka? Na naše produkty mají tříletou záruku. Znamená to, že si pořídili prvotřídní díl, který vám bude sloužit mnoho kilometrů, zaručí bezpečnost a pocit, že jste obdrželi nebo opravili zadní torzní nápravu v prémiové kvalitě. Provozujeme síť autoservisů pod hlavičkou Bosch Car Service, která nás zavazuje poskytovat prvotřídní služby a produkty (výrobce zadní nápravy – France Auto Service). Repasovat vymontovanou nápravu, nebo pořídit již hotový díl Kompletní renovací si můžete být jisti, že byly vyměněny všechny díly a náprava je připravena na další tisíce kilometrů provozu. Jistota je prostě jistota. Levné zadní nápravy jsou „na oko“ repasované. Opravené jen na rychlo, natřené, úspora na komponentech nedovolí vyměnit vše. Na první pohled je takovou nápravu těžké odhalit. Víme však, že takový díl nebude mít vyměněná ložiska a čepy …. Stojí to tedy za to? Platit vlastně více za levný díl? Rozhodně ne! The post Není zadní náprava jako zadní náprava appeared first on zadninaprava.cz.

projít na článek

Krátce o poškození zadní nápravy a výměně v Peugeotu 206

Často můžeme zaslechnout od zkušených mechaniků, že francouzské vozy, v našem případě Peugeot 206,  jsou problematické, a to zejména díky zadnímu zavěšení. Možná že právě vy zvažujete koupi starší 206-tky  a sami si říkáte, zda li děláte dobře. Proč je ča

projít na článek

Kde bychom měli začít při výběru zadní nápravy?

Výběr zadní nápravy Nejprve bychom si měli ověřit, jakým typem zadních brzd je naše auto vybaveno buben nebo kotouč, a zda má naše vozidlo ABS. Nosník u verze bez ABS nemá vyvrtané otvory pro senzor ABS. V případě použití kotoučových brzd budou rozdílem

projít na článek

Výměna silentbloku zadní nápravy

VÝMĚNA SILENTBLOKU ZADNÍ NÁPRAVY-KROK ZA KROKEM Výměna silentbloku zadní nápravy není zas tak složitá a nákladná, jak se může zdát. Jak na to se dozvíte v našem novém článku krok za krokem. JAK DEMONTOVAT SILENTBLOKY Pokud chcete vyměnit silent bloky zad

projít na článek

Renault Clio Rally RSR

Nový soutěžní vůz pro rally s obsahem motoru 1330cm3 a velice nízkými provozními náklady. Další informace naleznete v prezentaci Renault Clio Rally RSR, případně Vám otázky zodpovíme. Technické parametry:Motor: Renault HR13 – přeplňovaný 1.3 Tce 4 vá

projít na článek

Jaké typy zadního zavěšení známe a které je nejvhodnější

Většinou příliš nevěnujeme pozornost tomu, co je skryto pod kapotou a přímo pod vozem, pokud nejde zrovna o obrubník nebo patník. Odpružení, stejně jako ostatní komponenty automobilu, musí stále bezchybně fungovat, a to i na dobré a rovné silnici. Závislé

projít na článek