Nestlé sice sestavilo své menu správně, ale v nesprávnou dobu. Když se mladí spotřebitelé v loňském roce vrátili zpět k mražené stravě, dodavatelský řetězec společnosti na to nebyl připraven a výsledkem byl ústup do pozadí ve prospěch konkurence. Jeff Hamilton, obchodní ředitel Nestlé v USA, uvedl, že společnost neměla připravené výrobní kapacity k tomu, aby uspokojila zvláštní poptávku po jídlech Stouffers Fit Kitchen a Lean Cuisine. Popsal tento problém jako náhlý, významný a mimo očekávání. Nestlé nedávno navýšilo svou kapacitu v několika továrnách ve Spojených státech, včetně úprav svých výroben a přidání nové linky do továrny v Jonesboro v Arkansasu. Neznamená to, že je tím problém vyřešen, ale myslím, že jsme se posunuli o krok vpřed, řekl Hamilton. Investoři již dlouho vyvíjí na Nestlé tlak kvůli zlepšení obchodů s mraženými potravinami, což vedlo společnost k tomu, aby do výzkumného závodu v Ohiu přivedla konzultanty, specializované skupiny a mezinárodní kuchaře, kteří pomohou změnit jejich nabídku. Ta dnes zahrnuje řadu nových položek, jako Coconut Chickpea Curry a Sweet Earth Veggie Lovers pizza, která je označována jako organická a bohatá na vitamin C. Velké úsilí se točilo kolem takzvaných mileniálů, demografické skupiny mladých lidí na prahu dospělosti, u kterých vedoucí představitelé věřili, že si mražené pokrmy koupí, pokud jim budou nabízeny jejich zdravější a modernější varianty za dobrou cenu. Takže když před rokem poptávka začala růst, měla to být pro Nestlé šance rychle se vypořádat s kritikou. Namísto toho to znamenalo zmeškanou příležitost. Po několika letech stagnování se v loňském roce prodej mražených potravin ve Spojených státech zvýšil o 1,4 %, podle agentury Nielsen, zaměřující se na průzkum trhu. K tomuto zlepšení přispěli právě mladí lidé. V roce 2017 utratily domácnosti, v nichž žijí mileniálové, za mražené potraviny průměrné o 9 % více než ostatní domácnosti. Článek Nestlé ustupuje do pozadí, mileniálové si oblíbili mražené potraviny se nejdříve objevil na Maximino.
Ve vaší Trefě nyní nově v nabídce také mražené dorty na objednávku. V příloze naleznete ceník mražených dortů.
projít na článekPřijeďte si do prodejny Trefa nakoupit regionální potraviny. Trefa kvalitní potraviny z našeho regionu. Pravidla a kompletní informace o soutěži najdete na www.vanocni-soutez.cz
projít na článekPokud si přejete „dostat“ své hosty vynikající kuchyní, je potřeba mít vkuchyni skvělého kuchaře, který své práci rozumí a baví ho, a dát mu kdispozici potřebné vybavení i kvalitní suroviny. Bez toho se skvěle vařit nedá. Co se týče potraviny, nejen pro š
projít na článekNakupte 3 jakékoliv tyčinky Margot a můžete vyhrát 5x poukaz na dovolenou v hodnotě 5000 Kč nebo 2x GoPro. Soutěž platí od 12.3. do 8.4.2018 ve všech supermarketech Trefa. Více o soutěži na www.nestle.cz.
projít na článekNení žádným tajemstvím, že tajným přáním většiny lidí je zůstat co nejdéle zdráv, mlád a v dobré kondici. Mimo zdravý životní styl, který je bezesporu Příspěvek Zelené potraviny pochází z Masáže Husova
projít na článek