Nezapomínejte na publikum

O tom, že práce s publikem je skutečně důležitá, ať už máte na starosti jakýkoli projekt, není pochyb. Abyste dosáhli úspěšné reklamy, musíte mít přehled nejen o příjemcích vašeho obsahu, ale i o komunikaci a dalších aspektech. A proto vám v tomto článku přiblížím doporučené postupy pro práci s publikem.

projít na článek

Využití demografických údajů v reklamě

Protože je publikum pro tvorbu reklamy opravdu klíčové, rozhodl jsem věnovat další díl ze seriálu „Letní školy reklamy“ demografickým údajům. Ty totiž jednoznačně definují, k jakému publiku hovoříte, tedy kam reklamu směrujete.

projít na článek

Další tipy na užitečné online nástroje

Možná jste už někdy hledali na internetu důležitou informaci, a když už jste našli vhodný článek, stalo se vám, že stránka obsahovala spoustu neaktuálních odkazů, tzv. chyb 404. To je problém z ranku optimalizace pro vyhledávače (SEO), takže nezapomínejte

projít na článek

On-line kurzy: Tři pilíře úspěšné prezentace

TŘI PILÍŘE ÚSPĚŠNÉ PREZENTACE V kurzu naučíte jak: připravit logickou strukturu a přesvědčivý obsah prezentace, posílit pochopení a zapamatování předávaných informací, profesionálně vystupovat, reprezentovat firmu a sebe, zvýšit motivaci účastníků Vám n

projít na článek

Ženy mají v kolektivu nepostradatelnou roli

Osmý březen je tradičně spojený se svátkem MDŽ, tedy Mezinárodním dnem žen. Přesto, že zaměření naší společnosti na elektromontáže je převážně doménou mužů, ženy v našem kolektivu mají nepostradatelnou roli. Každým rokem proto všechny ženy dostávají ma

projít na článek

1. Český řečnický klub® 8. listopadu 2018

1. Český řečnický klub® je ideální příležitostí, jak se komplexně zdokonalíte v řečnických a prezentačních dovednostech! Nový běh výcviku řečnických a prezentačních dovedností Speakers Club začíná 8. listopadu 2018. Je jedním z populárních vzdělávacích pr

projít na článek