Vážení veteránisté, všichni už jste zřejmě zaznamenali, že po mnoha letech dojde v testování a přihlašování historických vozidel ke změnám v legislativě. Novela zákona 56/2001Sb., který se týká právě i historických vozidel, byla na podzim schválena Poslaneckou sněmovnou i Senátem a v prosinci ji podepsal prezident a vyšla ve Sbírce zákonů. Co nám přinese a kdy? Důležité je mít na paměti, že zákon dává jen základní parametry a konkrétní postupy určuje až vyhláška, která ale zatím...
V Praze dne 15. 12. 2022 Vážení kolegové, majitelé historických vozidel, dovolujeme si vám podat informaci o současném stavu a perspektivách testování historických vozidel (dále jen HV) na historickou původnost a posuzování jejich technického s
projít na článekNovelou zákona 56/2001Sb. došlo ke změně posuzování technického stavu historických vozidel. Nově se technická způsobilost historických vozidel posuzuje ve Stanicích technické kontroly. Tyto kontroly se řídí vyhláškou 211/2018 Sb. - Vyhláška o technických
projít na článekPřátelé, v návaznosti na poznamku Mily Plasila na minulem prezidiu ohledně emisních zón níže výsledek rešerše- zdá se, že se nemusíme obávat (tedy alespoň pokud jde o historická vozidla, co budu dělat s LR Defender nevím): Dne 19. 10. 2011 nabyla účinno
projít na článekVážení veteránisté, níže předkládáme najčastější dotazy, na které se v souvislosti s novelou zákona 56/2001Sb. a vyhlášky 355/2006Sb. ptáte. Pro upřesnění uvádíme, že je třeba rozlišovat v jakém registru je vozidlo registrováno. Naše legislativa pojmem hi
projít na článekVážení veteránisté, začátek září se blíží a s ním i platnost novely zákona 56/2001Sb. Proto bychom Vás rádi seznámili s tím, jak tyto změny budou fungovat. Kluby historických vozidel budou nadále od 1. září testovat vozidla na historickou původnos
projít na článek