Barvitost eshopových novinek si v ničem nezadala s proměnlivostí aprílového počasí. Platební neschopnost zlikvidovala dalšího hráče české e-commerce. APEK za celou scénu lobbuje na vládě. Společnost Otto využívá umělé inteligence k inteligentním nákupům. Aukro si věří na 10% podíl českého e-trhu. Velikonoční klid tentokrát neporušila ani Alza. Kolonial.cz zavádí dynamický pricing, MasterCard čtečku otisku prstů integrovanou přímo do karty. A Zboží.cz obměňuje výpis nabídek u produktu.
S přicházející okurkovou sezónou by mnohý čekal útlum dění ovlivňujícího e-commerce, ale není tomu tak. Naopak. Mnohé novinky jsou předzvěstí trendů příštích, které dlouhodobě ovlivní podobu eshoppingu. Ať už to je implementace digitálních asistentů, změn
projít na článekOvěřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI ko
projít na článekRozmanitostí hýří nejen podzim, ale i dění na scéně e-commerce. Alza popohnala prodeje rozdáváním másla. Facebook vyděsil markeťáky experimenty na Slovensku. Evropská komise se jala vyšetřovat výrobce kvůli diktátu koncových cen. Úřad pro ochranu osobních
projít na článekČeskoslovenská e-commerce se nenechala ukolébat ani srpnovými vedry a opět překvapila roztodivným děním. Mall.cz napadli hackeři. Je nejvyšší čas myslet na implementaci platební metody Android Pay, neboť ta přijde do ČR nejpozději do tří měsíců. O důležit
projít na článekRostoucí teploty neprovázejí jen sílící emoce na poli politickém, ale i spousty změn v říši e-commerce. Těžké časy přicházejí na kamenný retail v Americe, jenž hledá optimalizaci nákladů v online řešeních. Mezi lidmi roste obliba platby kartou a kupodivu
projít na článek