Červen rozkvetl teplotami stejně jako z nuly vybudovaný e-shop Kvety.sk. Horko naopak neprospělo ani marketingu KFC, ani reportování o kontrolách České obchodní inspekce. A nabídku služeb online trhu ozvláštňuje nejen Aukro, ale i DPD.
Letní bouře se odehrávají i na e-commerce scéně. Zatímco dobírka prý bude z EET vyňata, platby kartou jí budou podléhat. Negativní vliv okurkové sezóny likviduje trend množících se nákupů z mobilních zařízení. Češi stále dávají přednost českým e-shopům. N
projít na článekAni nejrušnější měsíc roku nezastínil podstatné události - některé potěší a inspirují, jiné ani ne. Předvánoční šrumec - stejně jako celá česká e-commerce scéna - rok od roku roste. Alza stihla projít dalším kolem svého boje BezHeureky, spustit pojízdné p
projít na článekS přicházející okurkovou sezónou by mnohý čekal útlum dění ovlivňujícího e-commerce, ale není tomu tak. Naopak. Mnohé novinky jsou předzvěstí trendů příštích, které dlouhodobě ovlivní podobu eshoppingu. Ať už to je implementace digitálních asistentů, změn
projít na článekOvěřeno zákazníky se dočkalo redesignu. Bannery umístíte už i na Zboží.cz. VISA se vydává na trestnou výpravu proti hotovosti. Reklamou Facebooku zacílíte i celou domácnost. Mall Group získala většinový podíl v Košíku.cz. Češi nakupují čím dál víc. ČOI ko
projít na článekBarvitostí podzimu hrají i říjnové novinky: některé potěší a z jiných zamrazí. Zákazníci jsou ochotní stáhnout si aplikaci mobilní, pokud jim to nákup usnadní. Reklamy od Googlu už navíc dokáží identifikovat stejného uživatele napříč zařízeními. Je mu ovš
projít na článek