Nový chytrý poptávkový dotazník je na světě Trochu to trvalo, ale výsledek stojí za to! Ale proč dotazník? Proč chytrý? A proč vám to vlastně vůbec cpeme? Jedná se totiž o nástroj, který pomůže nejen našim zákazníkům, ale také nám. Díky dotazníku dokážeme získat všechny potřebné informace pro správnou představu o poptávané realizaci. Dá se tedy říci, že se nezapomeneme na nic zeptat a zároveň dokážeme klientovi i sobě ušetřit minimálně 1 zbytečnou schůzku v případě, kdy má klient nereálnou představu o ceně realizace jeho poptávky. Na základě přiložených souborů do dotazníku a všech získaných informací, které bychom běžně zjišťovali až na osobní schůzce, je možné poptávku adekvátně nacenit. Neradi střílíme od boku, ale noví klienti po nás tuto disciplínu často vyžadují, aniž bychom znali požadované parametry budoucí realizace. V čem je tedy chytrý? Dotazník je interaktivní a připraven tak, aby se klienta přesně a postupně dotazoval na informace, které jsou k poptávané tématice potřebné. Čas je v businessu důležitou komoditou.čas jsou peníze! Jak ušetří klientovi? Úspora je díky dotazníku pro klienta 2v1. V první řadě ušetří mnoho času, který by se načítal postupnými opakujícími se komunikacemi pomocí e-mailu a telefonu…a čas jsou peníze! Dále ušetří minimálně hodinu potřebnou pro úvodní schůzku, která často neznamená dohodnutí obchodu, ale pouze zjištění potřeb pro následné vytvoření kalkulace – naše dotazy vyřeší chytrý dotazník a my nemusíme klientovi „účtovat“ schůzku. Jak ušetří nám? Pro nás je dotazník hlavně pomocníkem dá nám jasné informace bez domýšlení, ke kterým se můžeme s odstupem vrátit. Úsporou hodin strávených na komunikacemi a úvodní schůzkou nemarníme drahocenný čas, který můžeme raději věnovat realizacím. Odkaz na online dotazník Těšíme se, že dotazník bude šikovným sluhou pro obě strany a zvládneme tak spolupráci zefektivnit, neplýtvat časem ani penězi zákazníka . Autor článku: Andrea Čudová (Copywriter, SEO) Příspěvek Nový chytrý poptávkový dotazník je na světě pochází z SinArt
Organizace ISO připravila krátký dotazník pro uživatele normy ISO 45001 - především certifikované organizace.
projít na článekVážení obchodní přátelé, s ohledem na pravidelný monitoring spokojenosti našich zákazníků za účelem trvalého zvyšování úrovně spolupráce a obchodních vztahů si Vám dovolujeme předložit k vyplnění Dotazník měření spokojenosti.
projít na článekOrganizace ISO připravila krátký dotazník pro uživatele normy ISO 14001.
projít na článekOrganizace ISO připravila krátký dotazník pro uživatele normy ISO 45001.
projít na článekRozšířením našich služeb a kvalifikovanou odbornou prací se snažíme vyjít všem Vašim požadavkům. Proto se podívejte na náš nový web: www.jsemchytrydum.cz
projít na článek