Nový způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu

Nový způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu Od verze SmartPOS Vision 1210 můžete kontaktovat naši zákaznicku podporu přímo z pokladny nebo manažerské aplikace prostřednictvím jednoduchého formuláře.V aplikaci SmartPOS Manažer formulář naleznete v menu Nápověda > Zákaznická podpora.Pro pokladní terminály je k dispozici nová POS funkce Kontaktovat zákaznickou podporu, kterou si můžete umístit podle potřeby na markovací obrazovku. Původní komunikační kanály zůstávají samozřejmě aktivní:hotline: +420 222 264 263 (zejména pro naléhavé případy)email: [email protected]ření ticketu v portálu zákaznické podpory The post Nový způsob, jak kontaktovat zákaznickou podporu appeared first on SmartPOS.

projít na článek

Dotypay eKasa pro SmartPOS

Dotypay eKasa pro SmartPOS Od verze SmartPOS Vision 1210 jsme do SmartPOS přidali podporu Dotypay eKasa.Řešení Dotypay eKasa je dílem našich programátorů a zajištění slovenské fiskalizace pro naše zákazníky je tak daleko jednoduš

projít na článek

Kaleido, nový prostor pro zážitky našich pacientů

Kaleido představuje nový způsob „cestování“, který našim klientům umožňuje vydat se z pohodlí domova na jejich vysněné místo za pomocí virtuální reality. The post Kaleido, nový prostor pro zážitky našich pacientů appeared first on ADP-SANCO s.r.o..

projít na článek

Nová verze: 1.41

API-SSL pro Mikrotik zařízení, nový způsob výpočtu DPH, DopisOnline, Mobil21, rozdílne DIČ a IČ DPH a mnohem více v nové verzi systému.

projít na článek

Nová verze: 1.30

Nová verze systému přináší nový modul: Skladové hospodářství. Dále například podporu pro reverse charge. Podívejte se na další změny.

projít na článek

Lékař

Kaleido představuje nový způsob „cestování“, který našim klientům umožňuje vydat se z pohodlí domova na jejich vysněné místo za pomocí virtuální reality. The post Lékař appeared first on ADP-SANCO s.r.o..

projít na článek