Je celá řada předpisů, jak už to, tak bývá u všeho se v tom málo kdo vyzná. No řekněte, opravdu si přečtete podmínky před tím, než objednávku dokončíte nebo založíte účet, nebo jen odkliknete políčko a doufáte, že jste se právě neupsali ďáblu. Předpisy spotřebitelům (spotřebitel je ten, který podává poptávku čili ten, který fyzicky nakupuje) bezpečnost, informovanost, viditelné a srozumitelné označení a informace o podmínkách reklamace. Kdy máte tedy možnost reklamace? Pokud nakupujete rádi přes internet, ale nakonec vám přijde něco, co se vám vůbec nelíbí máte možnost danou věc vrátit v době dvou týdnů od převzetí bez udání důvody. Některé firmy nabízejí vrácení na jejich vlastní náklady, u některých i jiných si musíte poštovné zaplatit. Pokud chcete reklamovat zboží, které nevyhovuje podmínkám v předchozím odstavci musíte splnit podmínky jako minimální záruční dobu, která je nyní stanovena na 2 roky, být schopni prokázat, že jste daný výrobek koupili v tomto obchodním řetězci (účtenka) a nesmí se jednat o poškození z vaší strany (například mobil, který spadl na zem vám vezmou jen těžko) dalším důvodem vyřízení reklamace ve váš neprospěch je běžné opotřebení, to je něco, co se špatně definuje. Co je běžné opotřebení a co ne? Na tuto otázku ještě nikdo nenašel jasnou odpověď. Dalším důvodem je snaha reklamovat zboží, které jste kupovali již s kazem, o kterém jste však věděli. Například kniha s ohnutými rohy, kterou získáte s 30% slevou. Co naopak nemá žádnou podporu v zákoně je častý požadavek donést výrobek v originálním balení. Při úspěšné reklamaci je proplacené poštovné. Není-li váš požadavek vyřízen do třiceti pracovních dnů získáváte nárok na vrácení peněz Pokud jste úspěšně vyreklamovali své kazové zboží obchod vám může nabídnout opravu, náhradu za jiný kus nebo navrácení peněz. Některé obchody neradi uznávají své chyby, a proto si musíte za svými právy stát. Článek Ochrana spotřebitele se nejdříve objevil na Skvaran.
Povinně zveřejňované informace dle zákona na ochranu spotřebitele Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (tj. občan jakožto konečný spotřebitel). Ceny za práv
projít na článekSpousta laiků i odborníků se diví a nechápe. Proto jsem si vyžádal několik materiálů (přednáška zástupce firmy DEHN p. Jana Hájka a Standardy péče o přírodu a krajinu SPPK A02 006:2016 - Ochrana stromů před úderem blesku). Všichni v sobě máme tak nějak za
projít na článekMísto příjemného odpočinku, ochrana proti slunci v letních měsících a naopak ochrana proti dešti na podzim. Dřevěné pergoly mají své místo a účel na každé zahradě po celý rok.
projít na článekNa našich webových stránkách se zobrazují reklamy poskytované reklamními společnostmi třetí strany. Tyto společnosti mohou používat údaje (nikoli však jméno, adresu, e-mailovou adresu a telefonní číslo) o vašich návštěvách těchto i jiných webových stránek
projít na článekKromě péče o trávník a hrabání listí, je třeba se postarat i o stromy Shrabané listí použijte na zazimování květin a do kompostu, poslouží jako ochrana před mrazem i jako hnojivo. Choulostivé stromky v kontejnerech přestěhujte do interiéru. Důležitá je o
projít na článek