Na Kaufland.de najde zhruba 32 milionů návštěvníků za měsíc více než 25 milionů produktů ve více než 5 000 kategoriích – jako například elektronika, bydlení, domácnost nebo zahrada. Ukážeme vám, jak se snadno a rychle zaregistrovat jako prodejce na online marketplace Kaufland.de, na co byste si přitom měli dávat pozor a jak můžete získat inzerci na první 3 měsíce zdarma. Registrace prodejce – snadno a rychle Když se na Kaufland.de registrujete jako prodejce, je třeba se nejprve rozhodnout pro jeden ze dvou modelů pro základní poplatek. Mějte na paměti, že za první měsíc vám standardně nevzniknou žádné náklady. Níže v článku se ještě dočtete o aktuální časově omezené akci, kterou jsme pro vás ve spolupráci s Kauflandem připravili, a díky které můžete mít inzerci na Kauflandu bez poplatku dokonce na 3 měsíce. a) Základní poplatek S tímto modelem můžete na Kaufland.de nahrát celý svůj sortiment a začít prodávat. Navíc budete profitovat z rozmanitého marketingu a osobní podpory pro prodejce. Mimoto za vás Kaufland.de převezme zákaznický servis na první úrovni (first level support) a funkce automatické tvorby nejnižší ceny se postará o vytvoření optimální ceny pro vaše nabídky. b) Základní poplatek + vytvoření odkazu na vaše webové stránky Na rozdíl od prvního modelu si můžete navíc přidat odkaz na váš e-shop. Tímto způsobem můžete úspěšně etablovat svou značku na německém trhu. Poté budete vyzváni k uvedení obecných informací o vaší osobě a vaší společnosti. Kontrolní seznam nezbytných věcí Obecné informace: Registrační údaje: jméno, příjmení, e-mailová adresa prodejce Telefonní číslo na kontaktní osobu (musí být ověřeno prodejcem) Název obchodu a logo (po schválení) Adresa společnosti Adresa skladu a případně adresa pro vrácení produktů Bankovní údaje: majitel účtu, IBAN, BIC nebo účet PayPal (po schválení) Název společnosti a právní forma Pro značné urychlení celého registračního procesu využijte následujících tipů, abyste mohli začít prodávat co nejdříve. Naše tipy pro rychlou registraci: Občanský průkaz: Nezapomeňte prosím naskenovat a nahrát obě strany občanského průkazu zástupců vaší společnosti. Kapitálový podíl: Vyplňte prosím políčka týkající se skutečných vlastníků a podílu na kapitálu kompletně. Každý skutečný vlastník s podílem ve výši minimálně 25 % zde musí být uveden. Sklad: Uveďte během registrace všechny sklady. DIČ: Uveďte prosím buď německé nebo české DIČ, pokud jste zaregistrovaní v systému OSS (One Stop Shop) Výpis z obchodního rejstříku: Upozorňujeme, že výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší než čtyři týdny, aby byl uznán za platný. Důležité: Vaší registrací jako prodejce na Kaufland.de se nevystavujete žádnému riziku. Váš účet můžete kdykoliv vypovědět, neexistuje žádné smluvní období. Také modely týkající se základního poplatku se dají v případě potřeby měsíčně měnit. Tipy pro údaje o vašich produktech Abyste mohli co nejrychleji a s co největším úspěchem začít prodávat na Kaufland.de, měli byste své německé údaje o produktech řádně zkontrolovat. Zde platí: Čím přesnější a obsáhlejší budou údaje o produktech ve vaší nabídce, tím méně otázek budou vaši zákazníci mít, což znamená, že se na vás nebudou muset tak často obracet. Položky, které mají kompletní, líbivé a výstižné údaje o produktu, navíc mohou značně zvýšit vaši šanci na uskutečnění prodeje. Ukážeme vám, na co byste si měli ve svých údajích o produktech dát pozor: Klíčová slova: Použijte při popisu svého zboží vhodná klíčová slova, aby se vaše nabídka dala na Kaufland.de najít. Krátký popis: V krátkém popisu by měly být pokryty veškeré podstatné vlastnosti produktu, jelikož právě díky němu si zákazník udělá první dojem o daném produktu. Název produktu: Zvolte co možná nepreciznější a nejkratší název produktu, aby vaši zákazníci měli o produktu jasnou představu. Neřaďte hromadně klíčová slova vedle sebe a vyhněte se reklamním pojmům. Obrázky produktu: Postarejte se o to, aby obrázky produktu byly výstižné a kvalitní. Na to se skvěle hodí detailní fotografie z různých úhlů pohledu a samostatné obrázky. Při úpravě svých údajů o produktech byste měli dbát na to, aby byly konzistentní, jednoznačné, správné, přehledné a úplné. Myslete u údajů o produktech na to, že každá položka musí vykazovat takzvaný EAN kód (European Article Numnber). Pokud už by na Kaufland.de existovaly nabízené položky s kódem EAN, které máte v sortimentu i vy, pak nám pro vaši nabídku na Kaufland.de nemusíte zasílat žádné vlastní údaje o produktu, čímž si ušetříte překlad těchto údajů do němčiny. A takto zjistíte, pro které položky ještě na Kaufland.de nejsou uvedeny žádné kódy EAN: Nahrajte váš soubor CSV s vašimi údaji o produktu včetně kódů EAN do portálu pro prodejce. Pokud systém nebude moci některé kódy EAN najít, dostanete systémovou zprávu. Stáhněte si odpovídající report, na který odkazuje systémová zpráva. Otevřete report, abyste zjistili, pro které kódy EAN budete muset přidat německé údaje o produktu, aby tyto položky mohly být nabízeny na Kaufland.de. Naše nabídka: Automaticky aktualizovaný CSV soubor s údaji o vašich nabídkách a produktech vám rádi připravíme v našem nástroji Xemel. Pokud bude potřeba, zajistíme překlady do němčiny (překlad pro prvních 100 produktů nyní ZDARMA). Zaregistrujte se do Xemelu. Časově omezená akce: Když se přes nás zaregistrujete jako nový prodejce do Kaufland.de do 9. 1. 2022, můžete první 3 měsíce na Kauflandu inzerovat zcela ZDARMA. Akce platí pouze pro nově registrované Kaufland prodejce, kteří si nechají vytvořit CSV soubor nutný k inzerci na Kauflandu v našem nástroji Xemel. Napište si o více informací naší obchodnici Soně na [email protected]. Jak se vyhnout nadbytečným dotazům ze strany zákazníků Abyste mohli prodávat na Kaufland.de, musíte pro zákazníky zajistit komunikaci v německém jazyce. Co můžete udělat preventivně: Aby bylo dotazů ze strany zákazníků co nejméně, měli byste pravidelně kontrolovat správnost vašich údajů o produktech a dát zákazníkům při zpracování objednávky k dispozici sledovací číslo jejich zásilky. Jak vám může pomoci tiketovací systém na Kaufland.de: Abyste v tiketovacím systému mohli jednat rychle a efektivně, doporučujeme vám sepsat si standardizované předpřipravené odpovědi, které můžete používat v písemné komunikaci se zákazníky: Vyberte v postranním menu v portálu pro prodejce bod Objednávky a v něm pak Tikety. V hlavním okně můžete nyní vybrat Předpřipravené odpovědi a tyto následně upravovat. Závěr Přihlášení se jako prodejce na Kaufland.de je rychlá a snadná záležitost. Naše tipy vám pomohou ještě rychleji začít s prodejem vašeho sortimentu a také efektivně používat portál pro prodejce na Kaufland.de. V neposlední řadě mohou také tipy ohledně údajů o produktech pozitivně ovlivnit váš obrat z prodeje na Kaufland.de. (function (w,d,s,o,f,js,fjs) { w['ecm-widget']=o;w[o] = w[o] || function () { (w[o].q = w[o].q || []).push(arguments) }; js = d.createElement(s), fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; js.id = '12-04d9c95424b2f28aaece6f953bb0e4aa'; js.dataset.a = 'inovit'; js.src = f; js.async = 1; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(window, document, 'script', 'ecmwidget', 'https://d70shl7vidtft.cloudfront.net/widget.js')); Zaujal vás obrovský potenciál marketplace Kaufland.de? Pokud ano a máte zájem o inzerci na Kauflandu na 3 měsíce ZDARMA, kontaktujte naší obchodnici Soňu na e-mailu [email protected] nebo na telefonu +420 734 188 900. Článek Odhalte s Kaufland.de německý trh se nejdříve objevil na Trayto.
Aplikaci Kaufland Card lze používat místo fyzické karty a celá rodina může sbírat body na jeden účet. Kaufland Card lze používat v telefonu i bez nutnosti pořízení fyzické karty. S touto aplikací získáte mnoho dalších slev a její získání a následné použív
projít na článekKaufland nabízí kvalitní produkty a výrobky spotřebního i nespotřebního druhu. Do obchodu chodí zákazníci i díky velkému množství slev, které nabízí jeho akční leták. Jaké výrobky najdete v aktuálním Kaufland letáku?
projít na článekChcete nakupovat opravdu levně? Tak to je pro vás Kaufland tím pravým obchodem. Víte, co je to Kaufland mimořádná nabídka od pondělí do středy? Čtěte a dozvíte se více.
projít na článekPokud je vaším oblíbeným obchodem Kaufland, podívejte se na otvírací dobu určitých poboček, ještě předtím, než vyrazíte nakupovat. V České republice je hned několik poboček tohoto obchodu, a tak si mohou zákazníci Kauflandu vybrat, kam pojedou. Naštěstí j
projít na článekV sousedním Německu je marketplace Kaufland.de velmi oblíbeným tržištěm. Inzeruje na něm více než 7 000 prodejců ve více než 5 000 kategoriích. Nyní Kaufland avizuje otevření své online prodejní platformy také českým a slovenským zákazníkům. Ke spuštění d