Ostravu mám fakt rád. Většinu života jsem strávil v Čechách, ale v posledních 15 letech jsem ji navštívil zhruba každý druhý rok. Kvůli srazům nadšených pařanů videoher (zdravím všechny z diskuzního fóra Doupe.cz), lidem z vysoké (zdravím absolventy FMK ve Zlíně) a letos jsem do Ostravy poprvé dorazil pracovně na nákupní festival eBF. A nedorazil jsem sám. Prehistorické kupé Českých drah jsem z Prahy sdílel s Pavlem Šenkapounem. Nicméně nečekaný downgrade vagónu tak o 30 let do minulosti nakonec nevadil, protože si Pavel mohl alespoň natáhnout ty svoje Nekonečné příběhy, kterým říká nohy. Jak ten chlap sedí třeba v autobuse, nad tím se z čiré empatie k němu nechci ani zamýšlet. V tom kupé směr Ostrava jsme seděli proto, že jsme posledních několik měsíců pekli festivalu eBF 2023 kampaně na sociálních sítích. A vypadá to, že docela úspěšně, protože někdy v březnu byl prodaný dvojnásobný počet lístků oproti minulému roku. Společně s dalšími propagačními aktivitami organizačního týmu z PROEBIZ se letošní ročník eBF nakonec stal rekordním – přihlásilo se nejvíc řečníků a prodalo nejvíc lístků v historii. Na letošní ročník eBF dorazilo téměř 700 účastníků nejvíc v jeho 20leté historii To jsme se dozvěděli těsně po příjezdu do Hotelu Imperial, kde se akce konala. Tam jsme se navíc dozvěděli další veledůležitou věc: rauty umí fantastický! Posilnili jsme se a vyrazili po přednáškách a workshopech. A že bylo na co vyrazit. eBF si neříká „Nejlepší nákupní festival“ pro nic za nic. Dvoudenní část hlavního programu se skládala až z osmi současně běžících linií. Ideální tak bylo v rámci firmy vyslat více lidí, aby získali co nejvíc znalostí. Hodně se mluvilo také o umělé inteligenci S Pavlem jsme obrazili především komunikační témata a bavili se nad tím, jak svérázný duch konference pronikl i do názvů přednášek: „Přišel jsem, viděl jsem a nevěřil vlastním očím“, „Přechází se na zelenou“ nebo „Odolnější než vodní kámen“. Jako člověka tématem procurementu prakticky nepolíbeného mě tak hravé názvy vyloženě potěšily. To je ostatně duch eBFka. Všechno je profesionálně nachystané – od zázemí přes catering až po témata od řečníků z obřích firem a institucí – a zároveň se celou konferencí táhne uvolněná festivalová linka. Třeba už jen stage s názvem Bazén. Říkal jsem si, proč se to tak asi jmenuje. No proč asi?! Došel jsem tam a ta stage opravdu byla v bazénu! Od začátku jsme také naráželi na lidi, kteří měli na hlavách velmi originální kreace. Organizátoři si totiž i letos pozvali profi kadeřnici, která opět rozjela akci „Královna drdolů“. Bylo úžasně vtipné a odlehčující poslouchat přednášky TOP lidí z největších firem, zatímco jim na hlavách trůnily ozdobné květinky, mechové koberečky nebo kapradí. Obrovské mechové motýlky také měly své kouzlo. Pavel se nechal strhnout skvělou atmosférou a nechal se odrdolovat! Součástí eBFka byly také Fair Sourcing Awards, které oceňují jednotlivce či nákupní týmy z firemního a veřejného sektoru za přínos v nákupu. Účast byla rekordní a před nabitým sálem si šly ceny převzít firmy ze soukromého sektoru i veřejných institucí. Vítězové jedné z hlavních kategorií. Všimněte si jemného drdolu u výherce úplně napravo. Nebo si vemte Nákupní regatu! 17 týmů se utkalo o slávu, uznání a speciální pohár na řece Ostravici. Stovky účastníků se sešly podpořit statečné rafťáky a vyhecovat je k co nejvyšším výkonům. A kdo, že to celé vyhrál? Tým, ve kterém byl i Pavel! Polská odnož PROEBIZu nasadila spolu s ním vysoké tempo a za nadšeného hulákání davu dokázala obeplout určenou tyčku a vrátit se v nejkratším čase. Sice jim málem upadly ruce, ale výhra putovního poháru za to rozhodně stála! Místy to byl docela boj! Pavel Šenkapoun stojí uprostřed s vítězným týmem. Ani nemusí stát na stupínku a je stejně vysoký. Čtvrteční večer po Regatě patřil živé kapele NEO CHESS SUNNY ROCK AND ROLL BAND, která teda pořádně zaválela, a úplný závěr párty obstaral DJ Roman Pastorek. Přišlo mi až podezřelé, jak dobře kapela i DJ hráli. A vůbec, když se mě organizátoři poslední den akce ptali na zpětnou vazbu a konstruktivní kritiku, nebyl jsem jim moc platný. Já jim totiž neměl co vytknout! Hlavní části programu z mého pohledu jely jak na drátkách, nikdo nepřetahoval, všude bylo dost vody, kafe, rautu, svačinek, kafe, přestávek, milých lidí a už jsem zmiňoval kafe? Kromě toho byly zvládnuté i detaily typu vyznačení cesty puntíky na zemi z hotelu k Restauraci Loděnice Ostrava, takže nikdo nemohl zabloudit cestou na Nákupní regatu, nápomocné cedulky typu „už jen pár krůčků a jste tam“ na několika místech přímo v Hotelu nebo obrazovky, které promítaly různé vzkazy nebo fotky. Za Logos tedy můžu říct, že jsme byli s Pavlem nadšení a i když nejsme v oboru vůbec kovaní, celou konferenci jsme si náramně užili. Což jde ostatně vidět i na našich spokojených tvářičkách na fotce z pátečního rána. Takže: Díky, týme eBF, a těšíme se zase příště!!! Schválně stojím víc vepředu, ať nejsem vedle Pavla jak trpaslík! The post Ohlédnutí za nákupní konferencí eBF 2023 appeared first on Nejlepší copywriter.
Cena: 3 995,00 Kč vč. DPH 21 %Výrobce: ReisenthelVše pod kontrolou: elegantní nákupní trolley, robustní všestranný genius od reisenthel. Velký pro celý nákup, zároveň praktický a krásný doplněk.
projít na článekCena: 3 350,00 Kč vč. DPH 21 %Výrobce: ReisenthelVše pod kontrolou: elegantní nákupní trolley, robustní všestranný genius od reisenthel. Velký pro celý nákup, zároveň praktický a krásný doplněk.
projít na článekRODINA a PSYCHOSOMATIKA (PSYCHOSOM 21; (1-2) 2023, s. 56-58) 21. ledna 2023 se v Dobřichovicích uskutečnil již 13. ročník psychosomatické konference. Letošním tématem byla RODINA A PSYCHOSOMATIKA. Kapacita konference se naplnila již v prosinci, což je
projít na článekJe za námi již pátý ročník velkého jarního Kurzu určování ptáků, kterým si tak prošlo již 125 absolventů. Jak ho hodnotí účastníci a které zajímavé druhy z celkových 160 druhů jsme měli štěstí pozorovat? Z ohlasů z předchozích ročníků jsem měla od kurzu v
projít na článekDne 7.2.2018 se vklubu Royal vPraze konal další Eshopista, jímž prováděli moderátoři Magdaléna Divišová zOnlinePeople aJiří Rostecký zMladého podnikatele. Eshopistu na téma „Mladí v e-commerce“, zahájil svojí krátkou prezentací Jindřich Jíra ze společnost
projít na článek