Ideál krásy Pomáhat si tam, kde příroda nezapracovala úplně podle vašich představ, je snaha stará jako lidstvo samo. Existuje také přímá návaznost na aktuální představy o kráse jako takové, takže od nepaměti se stříhalo, holilo a domalovávalo podle určitých trendů. Obliba sociálních sítí a všudypřítomná dostupnost foťáku ale posunuly mantinely sebeprezentace přímo nevídaným způsobem. Převážně v online světě jsme dnes a denně masírováni fotografiemi dokonalých lidí bez jediné vady na kráse a pohled do zrcadla pak může být poměrně zdrcující. Skutečnost, že „zkrášlující“ filtry a chytré aplikace na úpravy zevnějšku používají i proslulé modelky, pro něž je vlastní krása přímo výrobním prostředkem, také leccos naznačuje. Nádhera, kam se podíváš Jasným důkazem toho, jak moc dáme na vizuální dojem, je sílící obliba Instagramu. Není nutné složitě vymýšlet obsah sdělení a lámat si hlavu s gramatikou, tady za vás všechno řekne fotografie. Filtry, pomocí kterých si lze pohrát se světlem, barvou a sytostí jsou už nedílnou součástí této aplikace, což se samozřejmě odráží i na obsahu. Je to svět dokonalých fotek a dokonalých lidí. A stát se jeho součástí je tak lákavé. Srážka s realitou Aplikace sloužící k virtuálnímu zkrásnění vlastního já jsou ale v mnoha ohledech dvousečnou zbraní. Na jedné straně nás ujistí o tom, žekaždá „žena z lidu“ může s jejich pomocí vypadat jako celebrita z hlavní stránky módního magazínu a naopak. Tady je to ještě zábava. Pokud se ale jejich užívání stane pravidlem, může se lehce stát, že místo sebe sama probudíte k životu vlastního stylizovaného avatara. Tím pádem už neprezentujete sebe, ale někoho, kým byste chtěla být. Trochu neuctivé k vlastnímu tělu, které vám už nějaký ten pátek věrně slouží, co říkáte? Nepříjemným překvapením pak může být fakt, že ačkoliv na sociálních sítích vaše vylepšené Já sbírá „lajky“ a pochvalné komenty, skutečným životem proplouváte jako šedivá myš. (Ne)dokonalé JÁ Tyto aplikace by tedy měly sloužit pouze jako zdroj zábavy. Je ostatně dost pravděpodobné, že vyjdou z módy tak rychle, jako se staly oblíbenými. Vzpomeňme na vzestup a pád oblíbenosti Photoshopu. Naopak univerzální platnost má i tady dávná pravda, že bychom se především měli umět mít rádi takoví, jací jsme. Zdá se, že i v tomto kontextu to trochu paradoxně nabývá na důležitosti. Článek Online svět chce být klamán se nejdříve objevil na Dail.
Pro společnost AveTech, distribuující stroje a spotřební materiál pro kanceláře, kopírovací centra nebo tiskárny jsem vytvořil online banner na web představující nový katalog Svět kancelářské techniky. Líbí se vám má práce a máte zájem o spolupráci?
projít na článekČlověk pořád něco chce. Buď dobré postavení nebo slávu, laskavou manželku či manžela, zdravé a hodné děti, pěkný byt či automobil, zkrátka stále něco chce. A právě toto chtění ho dělá trvale nesvobodným. Toto chtění a pak nesprávný názor na svět a na sebe
Andělé letí ven na síť! Kdo nás chce podpořit může, kdo nechce ať streamuje hned. Příspěvek Andělé na kolejích ke zhlédnutí online pochází z MOVING PICTURES
projít na článekPozvánka na online setkání 27. 4. 2022. Více informací naleznete zde
projít na článekV éře, kdy digitální marketing dominuje reklamnímu prostoru, se může zdát, že pro tištěné marketingové materiály, jako jsou letáky, brožury nebo poukázky, nezbývá mnoho místa. Nicméně, realita je jiná. Tištěná reklama stále hraje klíčovou roli ve strategi
projít na článek