Opel rozjíždí službu „Opel domů“

Zájemce nemusí chodit za prodejci do dealerství, vše běží on-line. Výběr nového vozu přes internet, doručení (bez poplatku) na domácí adresu.

projít na článek

Opel startuje další „čtyřiadvacítku“

Každý rok na jaře rozjíždí automobilka Opel svoji legendární kampaň „Opel 24 hodin“.

projít na článek

Opel zvyšuje prodeje lehkých užitkových vozů

V ČR Opel meziročně posílil v LUV segmentu o 27 procent. V ČR bude flotila vozů Opel Movano sloužit zákazníkům řetězce prodejen OBI.

projít na článek

Opel výrazně posiluje svoji pozici v segmentu LCV vozů

Automobilka Opel zaznamenala během prvního čtvrtletí tohoto roku silný nárůst prodejů lehkých užitkových vozidel (LCV): Prodeje LCV modelů značky Opel v Evropě meziročně vzrostly o 26 % na 29 000 kusů.

projít na článek