Zájemce nemusí chodit za prodejci do dealerství, vše běží on-line. Výběr nového vozu přes internet, doručení (bez poplatku) na domácí adresu.
Každý rok na jaře rozjíždí automobilka Opel svoji legendární kampaň „Opel 24 hodin“.
projít na článekV ČR Opel meziročně posílil v LUV segmentu o 27 procent. V ČR bude flotila vozů Opel Movano sloužit zákazníkům řetězce prodejen OBI.
projít na článekAutomobilka Opel zaznamenala během prvního čtvrtletí tohoto roku silný nárůst prodejů lehkých užitkových vozidel (LCV): Prodeje LCV modelů značky Opel v Evropě meziročně vzrostly o 26 % na 29 000 kusů.
projít na článekOpel startuje další „čtyřiadvacetihodinovku“
projít na článekOpel chystá významnou novinku – a elektrifikuje se!
projít na článek