Vyladění sortimentu je odpovědí na rostoucí náklady. Znáte prodejnost a ziskovost podle produktu, kategorie? Když nasadíte novinku, jak měříte její výkon? Data a analýzy jsou základem úspěchu. Pomohou vám najít vhodné produkty pro vaše zákazníky, rozmístit sortiment v prodejně a tvořit přiměřenou velikost skladových zásob. V dnešní době, kdy konkurence na trhu roste a zákazníci ... Číst dál The post Optimalizace zboží v prodejně: tipy a rady pro majitele appeared first on FESCHU lighting & design.
FESCHU průvodce pro majitele prodejen rady a tipy, jaké zvolit osvětlení, aby se zboží víc prodávalo Osvětlení je často podceňovaný, ale zásadní faktor úspěšné prodejny. Správně navržené osvětlení může zvýšit prodej, vytvořit příjemnou atmosféru a přilák
projít na článekVážení zákazníci, chtěli bychom vás informovat, že v naší prodejně nelze platit za zboží platební kartou, pouze v hotovosti.
V současné době můžete platit v internetovém obchodě a na prodejně těmito způsoby: dobírkou - při převzetí zásilky, když si zboží necháte dovézt přepravní službou. bankovním převodem - na základě zálohové faktury, platba se provádí předem a zb
projít na článekMáte zájem o profesionální přístup pro Vaše internetové stránky? Potřebujete vyzvednout jejich kvalitu? Nechte do nich zasáhnout SEO optimalizace. Váš The post SEO optimalizace pro vaše stránky first appeared on Co je internet?.
projít na článekFESCHU průvodce pro majitele prodejen podpora návštěvnosti a prodeje zboží o Velikonocích. Velikonoce jsou, hned po Vánocích, druhou nejdůležitější prodejní událostí roku. Tento svátek, spojený s jarem a novým začátkem. Nabízí majitelům pekařství, řezn
projít na článek