Čím dál více nakupujících spoléhá na online vyhledávání a reputace vaší značky může váš byznys vytvářet nebo jej zlomit. Těchto devět šikovných ORM nástrojů vám pomůže to pěkně rozjet. Pokud vaše značka má alespoň nějakou on-line prezenci, nemůžete se nestarat o vaší reputaci. Dnes, správa on-line reputace (nebo ORM online reputation management) není úplně tím nejuniverzálnějším a nepasuje na každý byznys, ale ignorování této možnosti vás může stát pořádný počet zákazníků a peněz. Tady je proto několik málo důvodů, proč byste neměli vůbec ORM podceňovat a měli byste jej integrovat do vaší strategie: Spotřebitelé čím dál více spoléhají na on-line vyhledávání, když se rozhodují o nákupu. Skoro osmdesát osm procent nakupujících vyhledává produkty na internetu ještě před tím, než se rozhodnou učinit nákup (ať už on-line nebo v kamenném obchodě), a osmdesát šest procent bude váhat s nákupem od byznysu s negativními recenzemi. Nechat reputaci na náhodě může vyústit v pořádnou krizi. Monitorujte svou reputaci a rychle reagujte, protože to vám může pomoci vyhnout se krizím a celoplošným škodám a hlavně zabráníte negativním novinkám o vašem byznysu, aby se rozšířily. Vaše online reputace značky může ovlivnit hodnocení stránky. Je to oficiální: Google používá algoritmus řešení, který je nastaven na dohodnocení stránek s velmi špatnými zkušenostmi zákazníků. Monitorováním vaší on-line reputace získáváte cenné postřehy vašich zákazníků. Co lidé milují na vašich produktech, v jaké změny doufají a o čem si myslí, že chybí. Nyní, když jsme si vyjasnili výhody ORM, pojďme se podívat na nástroje, které vám mohou pomoci zjednodušit a automatizovat celý proces. 1.Awario Monitorujte to, co si lidé vykládají o vaší značce napříč sociálními sítěmi a internetem a vypozorujte trendy s naší analýzou sentimentu a velmi dobrými analýzami. Awario je social listening nástroj, který dělá správu reputace úplně jednoduchou. Platforma pro vás sleduje zmínky o vaší značce napříč těmi největšími sociálními sítěmi a napříč internetem v reálném čase a dovolí vám odpovědět na ně přímo z aplikace. Aby vám pomohl vypozorovat zmínky o vaší značce, které si vyžadují okamžitou pozornost, nástroj vám nabízí takzvanou Analýzu sentimentu. Graf Sentimentu v rozhraní aplikace vám ukáže podíly pozitivních a negativních reakcí na váš byznys a podnikání, čímž vám dovolí lokalizovat ty špičky, kterým byste měli věnovat nějakou pozornost. A na vrchol toho všeho vám nástroj pomůže zachytit porušení autorských práv a najde lidi, kteří vám kradou váš obsah. Abyste mohli začít, jenom vytvořte výstrahu s extraktem vaší kopie v citaci, aby aplikace hledala internet pro přesnou shodu. Ale skutečná síla této aplikace je v možnostech analýzy konkurence v Awario. Pokud si vytvoříte kontrolní výstrahy pro vaši konkurenci, budete schopni naslouchat tomu, jestli jsou jejich zákazníci spokojení nebo nespokojení a proč tomu tak je, čímž se můžete dozvědět spoustu informací o chybách vašich konkurentů. A ještě více, můžete porovnávat zmínky o vaší značce (ve stupni spokojenosti/nespokojenosti, sentimentu, dosahu a dalších mnoha faktorech) se zmínkami o vašich konkurentech a hned můžete vidět, jestli vyhráváte nebo se táhnete někde daleko za konkurencí. Cena: Awario nabízí tři plány: začátečnický účet pro individuální osoby (dvacet devět dolarů za měsíc), profesionální účet pro SMB (osmdesát devět dolarů za měsíc) a taky podnikový účet pro agentury a velké značky (dvě stě devadesát devět dolarů za měsíc). Pokud se budete držet každoročního plánu, dostanete dva měsíce zdarma. Abyste mohli vyzkoušet Awario ještě před tím, než se rozhodnete pro některý z účtů, zkuste se přihlásit o zdarma zkušební verzi. 2.Reputology Monitorujte a spravujte vaše on-line recenze vašeho byznysu či podnikání v reálném čase. Reputology pomáhá místnímu byznysu sledovat jejich on-line recenze. Oproti běžným platformám, kde můžete napsat recenzi, jako je Google nebo Facebook sekce recenzí, Reputology monitoruje také velmi specifické platformy a stránky recenzí, ať už se jedná o reality, pohostinství nebo také zdravotnictví. Samozřejmě, můžete také odpovědět na tyto recenze přímo z této aplikace. Reputology pracuje velmi dobře s byznysem s multi-lokací, které chtějí udržet recenze pro jednotlivé jejich lokace na jednom místě: dovolí vám to se dozvědět, proč se některým lokacím daří velmi dobře, zatímco ty ostatní pokulhávají a hlavně vám to dovolí změřit celkovou reputaci vaší značky napříč všemi lokacemi. Nejlepší část je asi to, že celý nástroj je integrovaný s Hootsuite. Integrace vám dovolí monitorovat a spravovat vaše recenze ve stejném rozhraní, kde si také můžete udržovat vaše účty na sociálních sítích super užitečné, pokud SMM a správa recenzí jsou spravovány jedním týmem ve vaší společnosti. Cena: Reputology si účtuje od deseti do čtyřiceti devíti dolarů za měsíc pro každou lokaci. Můžete se samozřejmě přihlásit pro zkušební verzi zdarma, ještě než se rozhodnete, který plán by byl přesně ten pravý pro vás. 3.GoFish Digital Complaint Search Prohledejte skoro čtyřicet stránek stížností při hledání negativních recenzí vašeho byznysu. GoFish Digital je poháněný Googlem a jeho vyhledáváním stížností, což je velmi super a šikovný způsob, jak kontrolovat zdraví reputace vaší značky. Dovolí vám to činit hledání na skoro čtyřiceti velkých stránkách, abyste mohli vidět, jestli někdo někdy podal stížnost na váš byznys (zapamatujte si, že tyto recenze mohou potenciálně poškodit vaše hodnocení ve výsledcích vyhledávání Google pro vaši znakču!). Odtud můžete vidět, jaké recenze jsou nejvíce populární, můžete vidět hodnocení vaší značky a také můžete odpovědět na stížnosti na většině stránek, které platforma monitoruje. Na některých stránkách budete dokonce schopni ohlásit nebo smazat recenze, pokud nereflektují objektivní realitu a jsou poškozující a lživé. Cena: zdarma. 4.SEO SpyGlass Monitorujte váš profil backlinků a zamezte spamování a nekvalitním odkazům zničit vaše hodnocení. SEO SpyGlass je odlišný od těch ostatních nástrojů na našem seznamu. Zatímco není specificky vytvořen pro sledování celkové reputace vaší značky, pomáhá vám monitorovat a spravovat ty největší faktory vaší reputace, co se týče SEO: backlinky. S úplně novým indexem nových backlinků, který se nedávno spustil v beta verzi (veřejné spuštění této verze by se mělo udát někdy v následujících dnech). Nástroj se chlubí tím, že má ten nejnovější index odkazů na trhu. Co je doopravdy užitečné, nejsou data jako taková, ale spíše analýza, které je aplikace schopna. Dovolí vám analyzovat autoritu každého z vašich odkazů (aka InLink hodnocení) a změřit také riziko penalizace pro vaše backlinky, abyste mohli zamezit potencionálním postihům od internetových vyhledávačů (ať už algoritmické nebo manuální). A jako třešničku na dortu nabízí aplikace modul porovnávání domén, který vám dovolí porovnat vaše profily odkazů s těmi od vaší konkurence, abyste mohli vidět, které aspekty máte skutečně vyšperkované a na kterých je ještě třeba zapracovat, abyste dohnali odstup. Cena: Placené účty začínají na sto dvaceti čtyřech dolarech za licenci. Je tu také verze zdarma, která je dostupná pro omezený počet backlinků k analýze. 5.Grade.us Monitoring sociálních sítí v reálném čase s hlášeními bohatými na data, které si můžete nastavit dle vlastní libosti. Grade.us je nástroj, který vám dovolí vyhrát více pozitivních recenzí od spokojených zákazníků automatizací kampaní akvizicí napříč rozdílnými kanály skrze e-mail nebo textové zprávy. Nástroj také monitoruje nové recenze o vašem podnikání, se způsobem, jak na ně můžete odpovědět přímo z aplikace. Pro agentury nabízí Grade.us bíle označené hlášení, které odhalují trendy v intenzitě vašich recenzí a dávají vám možnost změřit ROI vaší ORM snahy. Cena: Grade.us nabízí tři různé účty: Profesionál (devadesát dolarů za měsíc), agentura (dvě stě dolarů za měsíc) nebo podnik (tisíc pět set dolarů za měsíc). Je tu také dostupná verze zdarma, pokud byste rádi otestovali nástrj ještě předtím, než zaplatíte jednu z těchto částek. 6.Brandwatch Čiňte hluboké analýzy reputace značky a vytvořte silné hlášení bohaté na data. Brandwatch je velmi mocný social listening nástroj a hlavně analytický nástroj. S funkcemi na úrovni podnikového účtu jako je rozpoznávání obrázků, trendy témata a také přístup k API, je to také jeden z těch nejdražších. Nástroj nabízí demografické analýzy lidí, kteří o vaší značce mluví na internetu, což bude zahrnovat, pokud je to možné, také pohlaví, zájmy, zaměstnání a lokaci. Pokrytí sociálních sítí platformou zahrnuje Facebook, Twitter, Instagram a také místní sociální sítě, které jsou známé pouze omezeně jako je Sina Weibo, VK nebo QQ. Pro ty z vás, kteří jste připraveni investovat do této platformy na vizualizaci dat, Brandwatch má jeden velmi šikovný nástroj zvaný Vizia. Vizia vám dovolí vizualizovat vaše data z Brandwatch a zkombinovat je s postřehy z Google Analytics, Buzzsumo a Hootsuite pro kompletní analýzu. Cena: Brandwatch je nástroj na úrovni velkého podniku. Ceny začínají někde na osmi stech dolarech za měsíc s tím, že můžete mít účet sobě na míru, pokud o něj požádáte. Nástroj vůbec nenabízí verzi na vyzkoušení zdarma. 7.ReviewTrackers Sledujte on-line recenze a povzbuďte spokojené zákazníky, aby zanechali recenzi u vašeho podnikání. ReviewTrackers dělá přesně to, co jeho jméno nasvědčuje monitoruje on-line recenze vašeho podnikání napříč stovkami stránek na internetu. Můžete si tak nastavit různá e-mailová oznámení, abyste mohli být okamžitě zpraveni o tom, že se právě nahrála nějaká důležitá recenze. Můžete si vybudovat vlastní silné hlášení, které bude ušito přesně na vás. A na vrch toho všeho ReviewTrackers povzbuzuje zpětnou vazbu vašich zákazníků a ukazuje, jaké aspekty vašeho podnikání zmiňují vaši zákazníci nejvíce. Platforma nabízí také mobilní aplikaci, která vám dovolí sledovat a odpovídat na recenze za pochodu. Cena: ReviewTrackers profesionální účet je nabízen za čtyřicet devět za měsíc. Podnikový účet za padesát devět za měsíc. Nástroj má také agenturní účet, kde je ale cena sdělena pouze na požádání. 8.IFTTT Nastavte si automatizované oznámení kdykoliv, když je vaše značka zmíněna někde on-line. IFTTT vám může pomoci s miliónem věcí, a sledování vašich on-line recenzí a reputace je jedna z nich. Služba vám dovolí vytvořit si jednoduché, automatizované úkony, které budou následovat pokud tohle, tak tamto vzorec. A vy se můžete rozhodnout, co bude tohle a co bude tamto. Pro správu reputace on-line, tato služba nabízí řadu nápomocných integrovaných funkcí. Můžete sledovat zmínky o značce na Redditu, dostávat e-mailové upozornění nebo také Slack notifikace, když se někdo o vaší společnosti na internetu zmíní (nebo o specifické webové stránce) a automaticky můžete poděkovat uživatelům Twitteru pro sdílení vašeho obsahu. Nástroj je také dostupný jako mobilní aplikace jak pro Android tak iOS. Cena: zdarma. Vrhněte se na to! Článek Osm nejlepších online nástrojů pro správu reputace pro vaši značku se nejdříve objevil na SEO-asociace.cz.
V dnešní době digitálního věku je schopnost být viděn a slyšen online klíčovým faktorem pro úspěch, ať už jste jednotlivec, malý podnikatel nebo velká korporace. S obrovským množstvím obsahu a informací, které jsou denně sdíleny na internetu, je důležité
projít na článekSpráva profilů v HTC Desire je velmi bídná. Pokud jste zvyklí na správu profilů z běžného telefonu, budete nuceni sáhnout po programu druhé strany. Mě se velmi osvědčil program Locale. Jedná se o skvělý program pro správu nejen profilů, ale díky univerzál
Vážení klienti, i na psychoterapii je již možné objednat se online. A také na psychoterapii můžete mít slevu 10%, pokud tuto možnost využijete. Jsme rádi, že Vám i nadále a jednodušší formou můžeme nabízet kvalitní a kvalifikovanou komplexní péči. Objedne
projít na článekVizitka je co do rozměrů jeden z nejmenších marketingových nástrojů. Měla by avšak obsahovat všechny důležité informace o Vás a Vaší firmě. Předtím, než začnete tvořit obsah, doporučujeme se řídit základními pravidly pro tvorbu vizitek zde.
projít na článekDnes už trochu zastaralých a mnou trochu upravených 50 zvukařských tipů od Davida Mellora: 1. UjasněteČíst více...50 nejlepších zvukařských tipů