Co je osobní brand? Proč si ho budovat a jak to udělat? V novém článku vám přinášíme vysvětlení a akční kroky k tomu, abyste si svůj osobní brand mohli začít tvořit také. Co je osobní brand? Osobní brand je souhrn vás samých a toho, jak se prezentujete. Ať už je to stylem oblečení, vizitkami, které předáváte, obsahem na sociálních sítí… Jsou to vaše vlastnosti, hodnoty, dovednosti. Koncept osobního brandu je důležitý především v pracovním světě, protože vám pomáhá se zviditelněním se a v posílení vašeho profesního profilu. Díky silnému osobnímu brandu tak můžete přilákat ty správné zaměstnavatele, případné zákazníky pokud jste podnikateli, navazovat nové kontakty a propojit se tak s lidmi ve vašem oboru. Jak budovat osobní brand? Existuje několik způsobů, jak si můžete tvořit svůj osobní brand. Jedním z nich je pravidelně sdílet obsah na sociálních sítích, který souvisí s vaším oborem, a který zajímá vaše publikum. Specializujete se v marketingu? Pak sdílejte různé tipy v této oblasti. Věnujete se prodeji fotovoltaik? Sdílejte jejich výhody a další jiné důležité informace. Můžete také publikovat články na svém LinkedInu nebo na vašich webových stránkách (pokud máte). Dalším způsobem, jak si můžete tvořit svůj osobní brand, je účastnit se akcí, konferencí a seminářů v oboru. To vám umožní poznat nové lidi, získat nové zkušenosti a posílit svou reputaci v oboru. Proč budovat osobní brand? Vytváření silného osobního brandu vyžaduje čas a úsilí, ale může být pro váš profesní růst velmi užitečné. Pokud budete pečlivě tvořit osobní brand, můžete si získat pozornost zaměstnavatelů, zákazníků a dalších lidí ve vašem oboru a posílit tak své šance na úspěch. Důležité je si uvědomit, že osobní brand není pouze o tom, jakým způsobem se prezentujete, ale také o tom, jaké hodnoty a zkušenosti reprezentujete. Při budování svého osobního brandu se zaměřte na to, co vás odlišuje od ostatních a co můžete nabídnout svým zákazníkům a zaměstnavatelům. Dbejte na to, aby vaše prezentace byla autentická a odpovídala vaší skutečné osobnosti a hodnotám. Pokud jste na začátku své kariéry, je dobré začít budovat svůj osobní brand již teď. Pokud již pracujete v oboru, můžete využít svých zkušeností a kontaktů k posílení svého osobního brandu a získání nových příležitostí. V současném konkurenčním pracovním trhu je důležité mít silný osobní brand, který vás odliší od ostatních uchazečů o práci. Pokud budete pečlivě a konzistentně tvořit svůj osobní brand, můžete získat výhodu, která vám pomůže uspět v kariéře a rozvíjet se profesionálně. Jdete do toho? Vaše HR manažerka Renča Článek Osobní brand. Co, jak a proč? se nejdříve objevil na Channel Partners.
Production and development of new objects for Goldberg brand. We combined the traditional Jizera Mountain crystalerie in art-deco style with sterling silver mountings. New design are created based on technology of metal molds blowing and afterwards extens
projít na článekOur long term interes in historical glasses and traditional crafts and based on our experience with production of historical collections, we decided to re-vitalise the brand Goldberg. The original company Carl Goldberg was established in NOvy Bor in 1881
projít na článekNiall Ferguson: Proč se socialismus zhroutil a nedokázal držet krok s kapitalismem? Pro příčiny nekonkurenceschopnosti socialismu jsem si jako skvělou pomůcku vypůjčil 6 vražedných aplikací prosperity (killer applications) skotského historika Nialla Fergu
projít na článekInnovative, eco-conscious haircare products that do good for you and for the planet. Brand new LABEL.M is available to shop exclusively in TONIGUY salons! Reinvented and Reimagined formulations. 100% recyclable packaging. High-performance ingredients. Tra
projít na článekVe volných chvílích jsem dokončil tvorbu nové osobní prezentace, kterou naleznete na www.jakubvytiska.cz. Odpovídá dnešním standardům a snažil jsem se informace o mé osobě rozšířit, včetně referencí. Pokud tedy budete potřebovat více informací o mých služ
projít na článek