Penzijní reforma odstartovala a penzijní společnosti připravily rozsáhlou informační kampaň s cílem nalákat co největší počet lidí do druhého a třetího pilíře důchodového systému. S reklamou na spoření na důchod se můžeme setkat kdekoliv. Ať už se jedná o televizní reklamu nebo o různé billboardy, tak penzijní společnosti, banky nebo pojišťovny lákají na zajištěné stáří a dobrý []
Důchodové spoření, druhý pilíř, se od začátku ledna rozjelo po celé České republice. Banky a pojišťovny pomalu rozjíždí informační kampaně, které mají za cíl nalákat co největší počet klientů do důchodového spoření. Ovšem v průběhu prodejních rozhovorů vy
projít na článekDruhý pilíř, důchodové spoření, platí v současnosti za jedno z nejkontroverznějších témat, které rozděluje celou společnost napříč povoláními a vzděláním. Na internetu a v novinách se lze pravidelně setkat s různými propočty a důchodovými kalkulačkami, kt
projít na článekPenzijní reforma 2013 je definitivní realitou a Asociace penzijních fondů zveřejnila první srovnání penzijních společností. Je velmi zajímavé, jakým způsobem se prosazují nové penzijní společnosti na úkor ostřílených penzijních společností. Ve srovnání dů
projít na článekDůchodová reforma změnila vcelku kompletní vnímání důchodů v České republice. Dnešní třicátníci se musí brzy rozhodnout, zda zůstanou viset na státu a budou spoléhat na nejistou státní kasu, nebo se pokusí částečně osvobodit od závislosti na státu, byť za
projít na článekJak jsme informovali zde, od července nás čeká změna výše státního příspěvku. Média již informují o tom, jak výši úložky přenastavit. Některá tvrdí, že změnu není nutné penzijní společnosti hlásit a že stačí začít posílat novou výši měsíční úložky. V tak
projít na článek