Víte co všechno musí zvážit inženýři jednotlivých stájí F1, když se snaží docílit toho, aby jim pneumatiky vydržely na trati co nejdéle? Italský výrobce pneumatik Pirelli připravil detailní 3D vizualizaci, která vysvětluje, proč u jednoho jezdce pneumatiky vydrží délší a u dalšího kratší dobu.
Monako, šestý závod sezony. Také letos sem Pirelli přivezlo měkké a superměkké pneumatiky. Podle čeho se vlastně Pirelli rozhoduje při výběru směsí pro každý závod? Dodavatel pneumatik musí vzít v úvahu čtyři klíčové faktory, které ovlivňují míru namáhání
projít na článekPoprvé v historii se o víkendu pojede Velká cena formule 1 v americkém Austinu na zbrusu novém okruhu Amerik. Jezdci ani týmy tento okruh neznají. Podobně výrobce pneumatik Pirelli přesně neví, co může od této tratě čekat. Vy ale máte unikátní příležitost
projít na článekAsijská část šampionátu F1 pokračuje po týdnu na jednom z nejpopulárnějších okruhů seriálu, japonské Suzuce. Pirelli sem přiveze své dvě nejtvrdší sady pneumatik - Pirelli P Zero středně tvrdou a tvrdou směs. Jak si poradí s drsným povrchem zdejší trati,
projít na článekNa Monze, chrámu rychlosti, auta dosahují rychlosti více než 340 km/h. "Intenzivní brzdění, agresivní jízda přes obrubníky, intenzivní zrychlení. Pirelli zvolilo střední a tvrdou specifikaci pneumatik, které se nejlépe vypořádají se specifickými nároky
projít na článekŠéf formule 1 se poprvé vyjádřil k otázce, na kterou aktuálně hledá odpověď celý motoristický svět: Pirelli nebo Michelin? Podle jeho slov má Pirelli své postavení v příští sezoně F1 takřka jisté, a to i přesto, že FIA a Pirelli dosud neuzavřeli žádnou sm
projít na článek