2.5 Podávání zpráv a komunikace Podávání zpráv a sdělování informací o environmentálním profilu je přirozeným a logickým výstupem procesu hodnocení environmentálního profilu, neboť může být nástrojem, který poskytuje užitečné informace popisující environmentální profil organizace. Tyto informace se lze předávat jakoukoliv formou - formou formalizovaných zpráv (Environmentální prohlášení pro EMAS, zprávy o vlivech organizace na životní prostředí ap.) nebo sdělovat méně strukturovaně interně i externě v závislosti na tom, jak management posoudí nutnost informovat jednotlivé cílové skupiny. Komunikace o environmentálním profilu je klíčovým způsobem využití informací obsažených venvironmentálním profilu. Komunikace o environmentálním profilu může: · pomoci splnit vlastní kritéria environmentálního profilu v organizaci; · zvýšit povědomí jak zaměstnanců, tak externích zájemců a posílit dialog o environmentálních politikách organizace, kritériích environmentálního profilu a příslušných výsledcích, kterých organizace dosáhla; · prokázat závazek a snahu organizace zlepšovat svůj environmentální profil směrem dovnitř i vně organizace; · umožnit efektivní reakci na obavy a otázky týkající se environmentálních aspektů organizace. Pro efektivní interní komunikaci musí management zajistit, aby se vhodné a potřebné informace popisující environmentální profil organizace včas sdělovaly v rámci celé organizace. To umožní zaměstnancům, smluvním partnerům a dalším spolupracujícím subjektům plnit své povinnosti se znalostí environmentálních souvislostí a organizaci splnit svá kritéria environmentálního profilu. Organizace se může rozhodnout publikovat a zpřístupňovat informace o svém environmentálním profilu i subjektům mimo organizaci (externím zainteresovaným stranám) a to buď ze své vůle, nebo na požádání. Důvodem proč podávat dobrovolně informace o svém environmentálním profilu externím zájemcům může být např. zájem organizace zlepšit své podnikatelské postavení, image a vztahy se zainteresovanými stranami včetně obcí, v nichž provozuje svou činnost. Tato komunikace musí důvěryhodným způsobem představit environmentální profil organizace. Informace které ho popisují by měly být věcné a měly by se prezentovat způsobem, který odpovídá úrovni technických znalostí předpokládaného publika. Informace musí být bezpodmínečně pravdivé, nezkreslené, jinak bude efekt externí komunikace veskrze negativní.
Dovolujeme si Vás pozvat na Pardubickou konference Ženská a mužská komunikace pod lupou Kdy? 13. listopadu 2010 Kde? AFI Palác, Pardubice číst dál
Informační dopis pro zdravotnické pracovníky 21. března 2024 Paxlovid (nirmatrelvir; ritonavir): připomenutí život ohrožujících až fatálních lékových interakcí s některými imunosupresivy, včetně takrolimu Vážená paní doktorko/vážený pane doktore, vážená p
Webinářem Vás provede: Lukáš Příklenk, spolumajitel společnosti ARTEX Informační systémy Převádíme české rostoucí podniky bezpečně do digitální doby ZAJÍMAVÉ PODNĚTY: Zde lze zrušit e-mailovou komunikaci Jak lépe aefektivněji komunikovat Jaké jsou modern
projít na článekTi, kdo jej znají, budou jistě souhlasit s tím, že osvětově vzdělávací festival Týden komunikace osob se sluchovým postižením (TKOSP) se již stal příjemnou tradicí a obdobím intenzivního společenství desítek organizací, které se pravidelně propojují v duc
projít na článekNázev homeopatie je velmi široký, vejde se pod něj velké množství homeopatických směrů. Od těch nejkomerčnějších, založených na podávání či prodeji co největšího množství homeopatických léků, až po směr nejhlubší, kam se řadí klasická a postklasická homeo
projít na článek