Podle průzkumu se většina obyvatel USA mylně domnívá, že USA jsou v recesi

Přestože hrubý domácí produkt (HDP) Spojených států v poslední době roste, 56 procent Američanů v novém průzkumu vyjádřilo přesvědčení, že země zažívá ekonomickou recesi. Sondáž vypracovaná pro britský deník The Guardian odhalila i další mylné představy o vývoji ekonomických ukazatelů necelých šest měsíců před prezidentskými volbami, v nichž bude stav hospodářství jako obvykle ústředním tématem.

projít na článek

Návrat novomanželských půjček si přejí ¾ Čechů

Podle průzkumu společnosti Cofidis si návrat zvýhodněných půjček pro novomanžele přeje velká většina Čechů. Vyloženě proti je jen 7 % lidí a pozitivní trend potvrzuje i aktuální zájem o podobné produkty. Návrat novomanželských půjček navrhlo na konci loňs

projít na článek

Šéfka ECB se domnívá, že inflace v eurozóně je pod kontrolou

Šéfka Evropské centrální banky (ECB) Christine Lagardeová je přesvědčena, že inflace v eurozóně se dostala pod kontrolu. Polevují podle ní dopady energetické krize a výpadky v dodavatelských řetězcích. Lagardeová to podle agentury Reuters uvedla ve včera

projít na článek

Češi se polepšili: Více než hodinu studuje podmínky úvěru 40 % lidí

Češi se ve vztahu k úvěrům chovají rok od roku zodpovědněji. Téměř 40 % z nich věnuje studování obchodních podmínek úvěru před jeho podepsáním více než hodinu svého času, pětina lidí dokonce minimálně jeden den. Podle pravidelného průzkumu společnosti Cof

projít na článek

Slevy jako národní sport. 9 z 10 Čechů se o nákupu rozhoduje podle akcí a slev

Zlevněné zboží nebo speciální akce patří v životě Čechů k důležitým faktorům nákupního rozhodování. Podle průzkumu společnosti Cofidis mezi 525 respondenty sleduje akce a slevy 9 z 10 Čechů. Nejvíce lidí pravidelně sleduje výhodné nabídky u potravin, násl

projít na článek

Češi už se internetu nebojí, online by obstarali dovolenou, auto i půjčku

Češi jsou zařizování věcí online velmi otevření a učí se přes internet pořizovat a obstarávat čím dál tím víc věcí. Přes 90 % lidí by si tak pořídilo dovolenou, domácí spotřebiče nebo sportovní vybavení, více než 80 % pak oblečení, obuv nebo potraviny. Ve

projít na článek