Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 07/2023. Vítězem měsíce je realizace Radegast. Druhé místo získalo vystavení Red Bull. Třetí místo obsadila realizace Malfy. V červenci bylo hodnoceno 7 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Vítězná realizace Radegast získala od odborné poroty průměrnou známku 7 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,25 bodů) získala realizace za kreativitu řešení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace Radegast byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Plzeňský Prazdroj. Realizátorem byla agentura DAGO. Na druhém místě skončila realizace Red Bull, která byla k vidění v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Red Bull. Realizátorem byla agentura DAGO. Třetí místo obsadila realizace Malfy vystavena v řetězci Globus. Zadavatelem a klientem byla společnost Jan Becher Karlovarská Becherovka. Realizátorem byla agentura POS Media CZ. Všechny červencové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení: Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum Hodnocení vítězné realizace „Líbí se mi, že z vlastně nezajímavého tématu (šetříme vodu při výrobě) dokázali kreativci vymyslet zajímavou kampaň, která vnáší do pivního segmentu nové téma a nachází nové důvody proč preferovat Radegast,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Součást kampaně komunikující český vynález výroby piva, zajímavé, vzbudí pozornost, doporučila bych větší propojení se značkou,“ uvádí Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu. Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na mail [email protected]. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže také přihlásit zasláním fotografie na výše uvedený mail. Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR
The post SOUTĚŽ S RADEGAST HELMOU appeared first on Radegast.
projít na článekThe post Prohlédni si fotogalerii z Radegast dne 2022 appeared first on Radegast.
projít na článekThe post DEJ SI RADEGAST A ZAPOJ SE DO BOJE O VODU appeared first on Radegast.
projít na článekNejčerstvější pivo! Čerstvost piva je zaručena závozem do provozovny přímo z pivovaru hned po stočení. Správná hořká chuť! Tankový Radegast má správný říz a je servírován na stůl se všemi vůněmi a chuťovými vlastnostmi tak, jak mu je vtisknul sládek, k
projít na článek