Přestavba na pohon LPGPORSCHE CAYENNE 4.8 283 kW NA LPG r.v. 2009 Technická data přestavby na LPG: Systém: Prins VSI DI-2.0 přímé vstřikování Reduktor LPG: Prins EVP-500 – elektronicky řízený tlak Filtr plynné fáze: Prins separační filtr Vstřikovače LPG: Prins Keihin nová generace Nádrž LPG: ZTW 600/270/59 litrů Multiventil: Tomasetto 270/30° Prins VSI 2.0-DI Systém LPG pro motory s přímým sekvenčním vstřikováním pracující na obvyklém principu nepřímého vstřikování plynné fáze LPG před sací ventily motoru s malým přívstřikem benzínu při provozu na LPG. Nový systém Prins VSI 2.0-DI s novým reduktorem LPG eVP 500 je nejmodernějším řešením pro přestavby benzínových motorů s přímým vstřikováním na pohon LPG. Systém VSI DI-2.0 zvládá i velmi složité nejnovější motory s přímým vstřikováním. Ekonomika provozu na LPG Provoz na benzín BA-95 100% Provoz na LPG+5% BA 55% Spočítejte si návratnost investice do přestavby na LPG Technická data vozidla: Značka: Porsche Model: Cayenne S 4.8 V8 Rok výroby: 2009 Obsah motoru: 4800 ccm Výkon motoru: 283 kW Kód motoru: Typ vstřikování: Přímé Direct Injection Charakteristické parametry přestavby: Prins VSI DI-2.0 špičkový systém LPG světová 1 Nový reduktor EVP-500 elektronicky řízený, velmi malý s výkonem až 500 koní Řídící jednotka plynu (ECU) Bosch Vstřikovače plynu Keihin jsou světová špička Nové provedení filtru plynné fáze Prins Nový vícebarevný přepínač Výkon motoru na LPG jako na benzínu Malá spotřeba benzínu v režimu LPG Elektronické tlakové sekvenční dávkování aditiva Nádrž místo rezervního kola toroid PORSCHE CAYENNE S 4.8 V8 na LPG vlastnosti & zkušenosti Motor funguje na LPG s přívstřikem benzínu, v maximální zátěži jede na benzín Studený motor je standardně startován na benzín a po ohřátí na cca 30°C se systém automaticky přepne na LPG. Vozidlo se zapsaným pohonem na LPG je osvobozeno od silniční daně v případě jeho použití pro podnikání. Toto vozidlo lze na přání vybavit elektronickým tlakovým dávkováním aditiva pro ochranu ventilů a ventilových sedel motoru při provozu na LPG Elektronic Valve Protector (EVP). Máte otázky? Napište nám! Rádi Vám vše vysvětlíme Napište si o cenovou nabídku! Vypracujeme Vám jí na míru Zkuste výpočet rentability přestavby! Vyplatí se Vám přestavba na LPG? Zpět nahoru Příspěvek Porsche Cayenne S 4.8 283kW na LPG Prins pochází z Přestavba na LPG
Přestavba na pohon LPGFORD F-150 RAPTOR PICK-UP 336 kW r.v. 2019 na LPG Technická data přestavby na LPG: Systém: Prins VSI-3.0 nepřímé vstřikování MPI Reduktor LPG: Pri
projít na článekPřestavba na pohon LPGVOLVO S90 2.0 183 kW PŘESTAVBA NA LPG r.v. 2018 Technická data přestavby na LPG: Systém: Prins VSI DI-3.0 přímé vstřikování Reduktor LPG: Prins EV
projít na článekTohle bláznivé Porsche 911 Dakar příjíží v limitované edici 2 500 kusů a určitě bude sběratelským skvostem a dobrou investicí. K pořizení musíte mít 5,5 milionu korun. Na přání ho můžete mít se střešní nástavbou včetně přídavných světlometů a offroadového
projít na článek29. 05. 2024 Novinky, Technika Tradiční sporťák přichází s faceliftem a zcela nový motor přináší do ikony všech petrolheadů elektrifikaci. Je to ale důvod ke smutku?Marek BrunnerNejikoničtější auto na světě. Každý pozná, o co jde. Porsche 911 je věrné tva
projít na článekModel 911 GT3 RS dostal čtyřlitrový vysokootáčkový šestiválcový boxer o výkonu 525 koní díky kterému vůz zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a na sedmý rychlostní stupeň dosahuje maximální rychlosti 296 km/h. Novinka přijde minimálně na 5,6 milionu k
projít na článek